התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

קייטרינג בשרי- כל היתרונות בקייטרינג אחד – נויה פוד

קייטרינג בשרי- כל היתרונות בקייטרינג אחד – נויה פוד

אמרתם קייטרינג, אמרתם מנות בשריות. אין ספק שהישראלים אוהבים לאכול בשר ורוב חברות הקייטרינג מציעות קייטרינג בשרי. קייטרינג בשרי מתאים לכל סוגי האירועים, לאירועים משפחתיים, לאירועים עסקיים, לאירועים גדולים, לאירועים קטנים, לאירועים הנערכים תחת כפת השמיים, לאירועים באולמות סגורים ועוד. קייטרינג בשרי מציע מגוון של סוגי בשרים עסיסיים וטעימים לצד תוספות מיוחדות ומשביעות ולסיום קינוחים מיוחדים.

קייטרינג בשרי- כל היתרונות בקייטרינג אחד

קייטרינג בשרי מציע מגוון עצום של סוגי בשרים משובחים וטעימים. תוכלו לבחור בין נתחי אסאדו עסיסיים, פרגיות, חזה הודו, נתחי בשר בקר ועוד. יש אינספור שיטת לבישול, לצלייה ולאפייה של סוגי הבשר ויש אינספור תבלינים ייחודיים שבהם אפשר לתבל את הנתחים העסיסיים. השפע הרב מאפשר יצירתיות ובישול בשיטות שונות, כל שיטה וכל סוג של בשר יעניקו טעם שונה, אחר וייחודי.

נתחי הבשר הם נתחים משביעים, אין צורך לאכול כמויות גדלות של בשר  כדי להיות שבעים.

בשר הוא אוכל בריא המכיל ויטמינים, מינרלים וחלבונים הנדרשים לבניית תאי הגוף. בשר מכיל ויטמין B, הוא נחשב לאחד המאכלים החשובים לבנייה ולחיזוק הגוף, הוא משביע ואינו מכיל כמות גדולה של קלוריות. בניגוד למנות המורכבות מפחמימות כמו פסטות, פשטידות, תפוחי אדמה ועוד, מנת בשר משביעה לא פחות והיא מכילה הרבה פחות קלוריות. הזמנתם קייטרינג בשרי, אתם והאורחים שלכם תוכלו ליהנות מאוכל משובח ועדיין להצליח לשמור על הגזרה.

בקייטרינג בשרי גם הקינוחים טעימים על אף שהם אינם מיוצרים בדרך כלל מחומרי גלם חלביים. הלכות הכשרות לא מאפשרות לאכול בשר וחלב יחד, ולכן קייטרינג בעל תעודת כשרות לא יוכל להגיש בסיום הארוחה קינוחים חלביים.

חשוב לדעת כי הקינוחים בקייטרינג הבשרי לא פחות מרשימים וטעימים מקינוחים בקייטרינג חלבי. כיום בעידן הטכנולוגי לכל מוצר חלבי יש תחליף פרווה, וקייטרינג מקצועי ידע להכין קינוחים טעימים ומעוצבים גם ללא שימוש בחומרי גלם חלביים. הגשתם קינוחי פרווה? אף אחד לא ירגיש בהבדל!

קייטרינג בשרי- איך לבחור את חברת הקייטרינג?

האיכות  והטריות של נתחי הבשר הם הבסיס לטעם הטוב והמשובח. כאשר אתם מזמינים קייטרינג בשרי חשוב לוודא כי נתחי הבשר שבהם משתמש הקייטרינג טריים, איכותיים ועסיסיים.

תמיד כדאי להעדיף קייטרינג בשרי כשר. גם בין האנשים שאינם שומרי שבת או מצוות אחרות, רבים מקפידים על אכילת בשר כשר.

אנו בקייטרינג "נויה פוד" מתמחים בהכנת קייטרינג בשר ודוכני מזון לאירועים. בישלנו מנות איכותיות וטעימות לאינספור אירועים, נשמח להכין גם לכם.

הקייטרינג מותאם לסוג האירוע ומיקומו, מספר האורחים ורמת הכשרות הנדרשת.

יתרונות הזמנת קייטרינג בשרי כשר

נויה פוד – דוכני מזון וקייטרינג שף

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *