התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

קרטונים לאריזה ירושלים

קרטונים לאריזה ירושלים

כאשר אתם בוחרים קרטונים לאריזה, לא מומלץ להתפשר על האיכות שלהם. כדי לדעת שבחרתם את הקרטונים האיכותיים ביותר והמתאימים לסוג המוצרים שאתם רוצים לארוז כדאי להכיר את המושגים הבאים:

הקרטונים מיוצרים משני חלקים, חלק גלי וחלק מישורי. החלק המישורי מורכב משלוש שכבות של ניר המודבקות זה לזה באמצעות דפים נוספים דמויי גלילים. מספר הגלילים שבו משתמשים להדבקת שכבות הקרטון הוא הקובע את חוזק הקרטון, את העמידות שלו ואת שם הקרטון, קרטון חד גלי, דו גלי או תלת גלי. ככל שמשתמשים ביותר דפים דמוי גלילים, כך הקרטון יהיה חזק יותר ועמיד יותר.

קרטון חד גלי – זהו קרטון העשוי משכבה גליל אחת עם ציפוי משני הצדדים. גם בקרטון חד גלי יש סוגי קרטונים שונים הנבדלים זה מזה במשקל ובעובי הקרטון. שני הפרמטרים האלו הם הפרמטרים הקובעים את החוזק ואת העמידות של הקרטון ואת האפשרות לשימוש חוזר.

קרטון דו גלי הוא קרטון בעל שתי שכבות של דפים דמוי גלילים עם ציפוי של שכבת קרטון. קרטון דו גלי נחשב לקרטון עמיד מאוד ומתאים לשימוש חוזר.

קרטונים לאריזה בירושלים – למשלוחים למעבר דירה

כאשר אתם משתמשים בקרטונים לאריזה של מוצרים המיועדים למשלוח חשוב לבחור בקרטונים חזקים ועמיד במיוחד. רק אריזה חזקה ועמידה תצליח להגן על המוצר ולהבטיח שהוא יגיע ליעד בשלום. חברת פלא אריזות מספקת קרטונים לאריזה בירושלים והסביבה.

חשוב לזכור כי המוצר שאתם שולחים עובר בדרך טלטלות לא מעטות, ולכן חשוב לבחור בקרטון עבה בעל מספר שכבות של דפים דמויי גלילים. בנוסף, מומלץ לעטוף את המוצר בחומרי אריזה, כמו למשל ניר בועות, שיגנו על המוצר, ימנעו תזוזה של המוצר בתוך האריזה ויגנו על המוצר מפני נפילות.

כאשר אתם בוחרים קרטונים למעבר דירה יש להתאים את סוג הקרטון לתכולת האריזה.

קרטונים חד גלים מתאימים לאריזה של מוצרים רבים, אך לא למוצרים כבדים. לא מומלץ לארוז בקרטונים האלו כלי מטבח, ספרים או כל מוצר כבד.

קרטון דו גלי או קרטון תלת גלי מתאים לאריזה של מוצרים כבדים כמו ספרים, כלי מטבח ועוד. כאשר אתם אורזים מוצרים כבדים, כמו ספרים למשל, לא רצוי לדחוס כמות גדולה של מוצרים לארגז אחד. המשא הכבד יקשה על המובילים לשאת את הארגז והוא עלול לנפול ובמקרים מסוימים, אף לגרום לשבירת המוצרים.

קרטוני תליית בגדים נועדו לאריזת בגדים. הם שומרים על הבגדים ישרים ומגוהצים ללא צורך בקיפול.

מחפשים חברת אריזה שתספק לכם קרטונים לאריזה? צרו קשר, נשמח להמליץ לכם על סוגי הקרטונים המתאימים לצרכים ולדרישות שלכם.

אולי יעניין אותך: שירותי הדברה בתל אביב

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *