התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים

גם אירוע קטן לא צריך להיות אירוע משעמם ושגרתי. המפתח להצלחת האירוע הוא קייטרינג מוצלח, ודווקא אירוע קטן עם קייטרינג טעים ומיוחד עשוי להיות הצלחה גדולה.  בשונה מאירועים גדולים שבהם שמים דגש על כמויות גדולות של אוכל, באירוע קטן מתמקדים בעלי הקייטרינג באיכות האוכל, בסגנון ההגשה, במנות מיוחדות ובגיוון בטעמים. יש לכם אירוע קטן, אל תוותרו על קייטרינג המתמחה באירועים קטנים.

 

קייטרינג לאירועים קטנים –  5 טיפים ועצות טובות

קייטרינג לאירועים קטנים הוא קייטרינג המארח בין מאתיים למאתיים וחמישים אורחים ולפעמים אפילו קצת יותר. אירוע קטן יכול להיות יום הולדת, מסיבת אירוסין, כנס עסקי או אירוע השקה של מוצר חדש, בר מצווה, בת מצווה, אירועי חברה ומסיבות משפחתיות.

גם באירוע קטן יש שני סוגים של הגשה, הגשה של מנות אישיות לאורחים היושבים מסביב לשולחנות ערוכים או הגשה באמצעות מזנונים. הגשה באמצעות מזנון מתאימה לקהל תוסס וצעיר אשר אוהב לשוטט באולם, לפגוש חברים ועמיתים ולנהל אתם שיחה קצרה ומהנה. הגשה אישית מתאימה לאורחים מבוגרים יותר שלא אוהבים לעמוד בתורים למזנונים או להסתובב בין האורחים. בכל סוג של הגשה שתבחרו, חשוב לבחור מלצרים אדיבים ומקצועיים שישרתו את האורחים בסבר פנים יפות וינעימו את זמנם.

 לפני שאתם בוחרים קייטרינג לאירועים קטנים, חשוב לבדוק האם לעסק יש רישיון עסק ורישיון מטעם משרד הבריאות. רצוי גם לבקר במטבח של חברת הקייטרינג ולבדוק את רמת ההיגיינה והניקיון ולבקש לטעום טעימה קלה ממספר מנות לדוגמה.

כדאי לערוך סקר שווקים ולהשוות את המחירים בין בעלי הקייטרינג השונים. חשוב להקפיד לבצע השוואת מחירים על בסיס נתונים שווים, לבדוק כמה מנות כוללת הארוחה, כמה תוספות, האם המחיר כולל את מחיר המלצרים, האם בעלי הקייטרינג מספקים מפות, פרחים, אביזרי עיצוב שונים ועוד.


אולי יעניין אותך להזמין סושי לאירועים


קייטרינג לאירועים קטנים מתאים גם לאירועים קטנים בבית. אם אתם עורכים אירוע ולא רוצים להגיע לאירוע עייפים, לעמוד כל הזמן במטבח או להתרוצץ בין האורחים ולשמש כמלצרים, כדאי לכם להזמין חברת קייטרינג ולהרגיש כמו אורחים באירוע שלכם. אם אתם מזמינים קייטרינג לאירוע בבית, חשוב לבדוק מה כולל המחיר, האם הוא כולל את עריכת השולחנות, הגשה, ניקיון בסיום האירוע ועוד.

בכל אירוע יש מספר אורחים שומרי כשרות, לכן כדאי להזמין קייטרינג בעל תעודת כשרות. חשוב לדעת שיש רמות שונות של דרגות כשרות כשהרמה הגבוהה מבין כולן היא כשרות מהדרין.

מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים, באינדקס העסקים Check Me In, הפורטל המוביל לעסקים מקומיים תמצאו מבחר גדול ומומלץ של קייטרינג לאירועים קטנים.

אולי יעניין אותך:

השכרת ציוד לאירועים באשדוד

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *