התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

אתם אנשים של מלוח או מתוק?

אתם אנשים של מלוח או מתוק?

כשמדובר בדוכני מזון, זה ממש לא משנה אם אתם מהאנשים של המלוח או של המתוק, המבחר עצום ויש גם מזה וגם מזה. מהם שלושת הדברים שכן משנים?

אצלנו הישראלים אירוע בא יחד עם אוכל. אם בעבר על כל אירוע עמלו נשות המשפחה ימים ולילות, היום המצב קצת שונה. היום אנשים יודעים לפנק את עצמם וגם מרשים לעצמם להתפנק יותר מדור ההורים. אחד הפינוקים האלו זה לבחור דוכני מזון לאירוע שלכם.

יש לך אירוע בפתח והחלטת לפנק את עצמך. גם ככה הרוב נופל על הכתפיים שלך. כל מי שמפיק אירוע יודע שחוץ מאוכל יש עוד לא מעט משימות: תוכן, הזמנות, הושבה, תקליטן, עיצוב, מתנות קטנות למזכרת ועוד. את נושא האוכל לפחות תוכלו להוריד מעצמכם ועדיין לשמור על חוויית אורחים מושלמת.

דוכני מזון לאירועים

דוכני המזון הקיימים היום כל כך מגוונים ועשירים שתוכל לבחור כמעט כל דוכן שבא לך. דוכן טורטיות, דוכן פיצה, פוקאצ'ות, סושי, פלאפל, המבורגר, דוכן שווארמה, דוכני שוק, דוכני פינגר פוד, מיני סביח, צ'ורוס, מוזלי, שערות סבתא, וופל בלגי, קיורטוש, מיני פנקייק, גלידות, פירות העונה והרשימה עוד ארוכה.

אפשר לבחור דוכני מזון מתוקים או מלוחים ואפשר גם לשלב ביניהם. מה שחשוב לא פחות זה המראה שלהם. מראה שמספק חוויה שלמה לעין ולחיך גם יחד.

מקצוענות ושירות מקצועי

הגעתם להבנה והכרה שדוכני מזון זה מה שמתאים לכם לאירוע, עכשיו צריך לבחור את הספק שיגשים לכם את החלום. עצרו רגע ודמיינו איך נראים הדוכנים של הספק, ואיזה שירות אתם רוצים לקבל?  אתם רוצים גם דוכני מזון מושכים ונאים למראה, גם טעימים וגם כלים שתמיד יהיו מלאים. אתם בוודאי רוצים גם צוות חייכן ואדיב שייתן לאורחים שלכם הרגשה מופלאה וחווייה כיפית. נכון בשביל זה חשוב לבחור חברת דוכני מזון שההון האנושי שלה איכותי והשירות מקצועי לא פחות מאיכות דוכני המזון והעיצוב שלהם.


גולשים נוספים התעניינו בחברת קייטרינג


המחיר הוא חלק מהפינוק

כשחושבים על פינוק תמיד חושבים שזה צריך להיות יקר, אבל תתפלאו. דוכני המזון לא הרבה יותר יקרים מכל קייטרינג אחר שתבחרו, ההבדל הוא בחוויית המשתמש. האירוע מקבל פנים של יוקרתי ומבלי שהמחיר יהיה גבוהה בהרבה. אפשר להתאים את דוכני המזון לתקציב שתגדירו, וזה בלי להתפשר על איכות המזון המוגש ואיכותו של הצוות שישרת את האורחים שלכם.

העיצוב הוא חלק בלתי נפרד

אחרי שהבנו שיש מגוון של דוכני מזון, אחרי שהבנו שיש משמעות למקצוענות, הגיע הזמן לדבר על העיצוב. היופי בדוכני המזון שניתן להתאים להם את העיצוב בהתאם לקונספט שתבחרו. אפשר למתג את הדוכנים ואפשר להעביר באמצעות העיצוב שלהם כל אווירה שתרצו.

אז למה לא תפרגנו לעצמכם לפחות פעם אחת אירוע נפלא שהמזון בו יוגש בדוכנים?


נויה פוד – דוכני מזון וקייטרינג שף

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *