התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

דיקור סיני לכאבי גב עליון – איך מתבצע הטיפול?

דיקור סיני לכאבי גב עליון – איך מתבצע הטיפול?

הדיקור הסיני מעניק הקלה משמעותית לכל מי שסובל מכאבי גב עליון. הוא מביא להפחתת עוצמת הכאבים ובמקרים רבים אף מצליח למנוע אותם לגמרי ולרפא את המטופל. הדיקור הסיני מונע את הצורך בניתוחי גב ומשחרר את המטופל מהתלות בתרופות משככות כאבים.

דיקור סיני לכאבי גב עליון

בשלב הראשון של הטיפול ישוחח המטפל הסיני עם המטופל ויבקש ללמוד על מצב בריאותו הכללי, על ההיסטוריה הרפואית שלו, על התרופות שאותן הוא נוטל באופן קבוע, על אורח חייו והרגלי החיים שלו. בשלב זה יבצע המטפל גם בדיקה גופנית שבה הוא ימשש את הדופק, יתבונן בלשון ויבצע אבחון יסודי של מצב הגב ובעיקר באזור הכואב. בבדיקה זו ינסה המטפל להבין מהו שורש הבעיה מאחר וכאבי הגב עלולים להיגרם מסיבות רבות ושונות ואבחון נכון של שורש הבעיה יסייע למטפל לבחור את נקודות הדיקור הנכונות שיטפלו בשורש הבעיה.

הטיפול בדיקור נמשך כארבעים וחמש דקות בממוצע. המטפל יחדיר אל גופו של המטופל מחטי דקות וחד פעמיות לאזורים שונים בגוף אשר משפיעים על הגב העליון.

לפי תורת הרפואה סינית בגוף האדם עוברים מרדיאנים שבהם זורמת אנרגיית הצ'י. חסימה באחד המרדיאנים תגרום לבעיות בריאותיות ובניהן גם כאבי גב. חשוב לציין כי נקודות הדיקור המשפיעות על הכאבים בגב העליון אינן נמצאות דווקא באזור הגב, לעתים הן נמצאות באזורים אחרים המשפיעים על הגב העליון. מטפל מקצועי ידע לאתר את הנקודות הנכונות ודרכן לטפל בכאבי הגב.

לאחר שיחלפו ארבעים וחמש דקות בממוצע, יסיר המטפל את המחטים מהגוף וכבר לאחר הטיפול הראשון יחוש המטופל בהקלה. את מספר הטיפולים הנדרשים יקבע המטפל בהתאמה אישית למצבו הגופני והנפשי של המטופל.

איך משפיע הטיפול על הכאבים ומהם היתרונות שלו?

הדיקור הסיני יוצר תגובות אנטי דלקתיות אשר מרפאות דלקות באזור הגב העליון ומנעות כאבים.

הדיקור בנקודות המתאימות  מגביר את זרימת הדם, מרפה את השרירים ומפחית את הלחץ מהעצבים ומכלי הדם הנמצאים באזור הכואב.

הדיקור מאזן את מרכז הכובד המכאני ואת שרירי הגב. הוא עשוי לאזן מצבים של עקמת בגב, אורכים שונים של רגליים ותופעות נוספת הגורמות לכאבים בגב.

הדיקור הסיני משחרר במוח אנדרופינים הידועים כמשככי כאבים טבעיים.

הדיקור הסיני מטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים ובתסמינים של המחלה. הרפואה הקונבנציונאלית מציעה לעתים קרובות טיפולים כמו זריקות וכדורים אשר מצליחים להרגיע את הכאבים, אך לא מונעים אותם לצמיתות. לעומת הרפואה השמרנית, הטיפול בדיקור מאזן את מערכת השרירים והשלד, מפחית את הלחץ על העצבים היוצאים מעמוד השדרה, ממריץ את זרימת הדם ומונע את הכאבים הן לטווח הקרוב והן לטווח הרחוק.

https://www.www.locabizness.com/listing/%D7%99%D7%95%D7%91%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA/

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *