התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

חברת בדק בית-  מה זה?

חברת בדק בית-  מה זה?

 

הרבה אנשים קונים דירות חדשות או מיד שנייה, מחליפים בתים, בונים בתים ועוד. חברת בדק בית זו החברה שאתם צריכים לפנות אליה לפני שאתם מקבלים את המפתח ליד, כדי שתבדוק אם הבית או הדירה שלכם תקינים.

בדיקה זו עשויה לחסוך לכם עלויות בגין נזקים בנכס שלכם, נזקים שאתם לא יודעים לאתר וצריך עין של בעל מקצוע בשביל זה. הקפדה על ביצוע הבדיקה, יגרמו לכם לעמוד על הליקויים אם ישנם, בזמן אמת, כך שלא תקנו חתול בשק. ליקויים בבית מורידים את ערכו ואת מחירו.

איך עושים בדיקה אצל חברת בדק בית?

את הבדיקה עושים בעלי מקצוע והנדסה מוסמכים לגילוי ואיתור ליקויים. בנוסף עם אמורים להוציא עבורכם דו"ח עם המלצות וחוות דעת כיצד לטפל בהמשך בליקויים אלה.

בדו"ח זה תוצג תמונה אמתית של מצב הבית שלכם, עם הערות לגבי כל ליקוי גם גלוי וגם נסתר. אי אפשר יהיה להתעלם מהליקויים הללו.

כאשר אתם פונים אל חברת בדק בית מקצועית ומוכרת, הם ישלחו מטעמם נציג אשר יעשה בדיקות מקיפות ומורכבות באמצעות מכשור וציוד עבודה מקצועי כמובן בשילוב הידע שיש לאיש המקצוע הזה. חשוב לומר כי תיקון הליקויים הללו במהירת, עשוי לחסוך החמרתם לעתים עד כדי גרימת נזק בלתי הפיך.

ביצוע הבדיקה אפקטיבי ונעשה בסדר מסוים.

חברת בדק בית מקצועית תיתן לכם דו"ח על מצבו של הבית ועל הבדיקות השונות שנעשו כדי לאתר את הליקויים. בנוסף כאמור המלצות כיצד לתקן את אותם ליקויים. דו"ח זה קביל מבחינה משפטית במקרים של תביעה מול קבלן או חברת שיפוצים או כל גורם אחר שהיה אחראי על תקינותו של הבית.

מה כוללת בדיקת בדק בית?

 

בדיקה של חברת בדק בית כוללת בדיקה של הצנרת, החשמל ועוד. טיפול בליקויים הללו, ימנעו את השחיקה שלו והחמרת הליקויים, ישפרו את הבטיחות שלו וישפרו את איכות חייו של הנכס. הבודק יבחן את המפרט הטכני הרשום בחוזה ואת התקינות של הנכס בהיבטים שונים, מול תקנות וחוקים של בנייה, שיטה ועוד. בנוסף ייבדק אם הנכס נבנה גם לפי תקנות פיקוד העורף, תקנות המקרקעין בישראל ועוד.

חשוב מאוד לפנות לחברת בדק בית אמינה, שיש עליה חוות דעת טובות והמלצות ברשת. בחברה זו חייבים להיות מועסקים מהנדסים שבין השאר מתמחים בביצוע בדיקת בדק בית, איתור תקלות והגשת הדו"ח המסכם.


מעוניין בשירות של הובלות דירות לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *