התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

חברת ניהול ואחזקה

חברת ניהול ואחזקה

כל מי שהיה פעם בוועד הבית או שהיה לא מרוצה מוועד הבית הנבחר מכיר את הקשיים ואת הרגשות הכרוכים בניהול בית משותף.

במדינת ישראל קיימים שני הסדרים לניהול בתים משותפים או באמצעות נציגות הנבחרת על ידי כל הדיירים או באמצעות חברת ניהול ואחזקה.

בשנים האחרונות גובר הביקוש לניהול הבתים משותפים באמצעות חברות אחזקה ולא בכדי. כדי למנוע מריבות וטענות בין השכנים ולשמור על יחסי שכנות טובים ככל האפשר מעדיפים דיירים רבים להפקיד את ניהול הבית המשותף בידי חברות ניהול ואחזקה. בחירת ועד הבית גורמת לעתים לסכסוכים ואי נעימות בין השכנים. מצד אחד לא כל הדיירים מוכנים להישמע להוראות ועד הבית ומנגד דיירים רבים אינם מוכנים להיות חברים בוועד הבית, כך שתמיד העול ואי הנעימות נופלים על אותם הדיירים. ומה יותר קל ופשוט מאשר לשכור חברה חיצונית שתהיה אחראית לניהול של הבניין.

בשנים האחרונות נבנים בניינים רבי קומות וניהול הבניין הופך להיות אתגר מורכב המחייב התמסרות רבה וידע מקצועי.

בשל עליית מחירי הדיור אנשים רבים מעדיפים, או נאלצים לשכור דירה. במקרים רבים הדיירים השוכרים מעכבים את תשלומי ועד הבית ולא מוכנים להשתתף בהוצאות רבות. על ועד הבית מוטלת האחריות לגבות מהם או מבעלי הדירה את דמי הוועד והם נאלצים להשקיע בכך זמן יקר.

על הרקע הזה וסיבות נוספות, בניינים רבים מעדיפים לנהל את הבניין באמצעות חברת אחזקה וניהול. אם עדיין לא שכרתם חברת ניהול, עכשיו תוכלו לשכור, צרו קשר מיד עם נציגנו יגיעו אליכם ויציעו לכם אחזקת מחיר הוגנת ועבודה מקצועית שתעלה את ערך הנכס שלכם.

חברת ניהול ואחזקה – 3 דברים שחשוב לדעת

אם אתם גרים בבניין משותף נמוך, חברת ניקיון בתים בתל אביב שתהיה אחראית על תחזוקה וניקיון של הבניין, על גביית דמי ועד הבית מהדיירים ועל תיקונים שוטפים בתשתיות הקיימות כמו תיקוני חשמל קלים, תיקוני אינסטלציה לא מורכבים ועוד.

אם אתם גרים בבניין יוקרתי ורב קומות, חברת הניהול ואחזקה תעניק לכם שירותים רבים. החברה תדאג לניקוי יום יומי של לובי הכניסה, חדר המדרגות והמעלית, על טיפוח הגינה, על ניקיון החניה, על תיקונים שוטפים ועל טיפול במערכות שונות כמו דחסן האשפה, מערכות קירור המים המשמשות את המיזוג המרכזי ועוד. החברה גם תגבה את דמי הוועד מהדיירים ולעתים היא תספק גם שירותי שמירה ואבטחה.

כאשר אתם חותמים חוזה עם חברת אחזקה הקפידו לרשום את תחומי האחריות של החברה ופרטו את כל השירותים שהחברה התחייבה לתת לכם.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *