התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

כל הסיבות שישכנעו אתכם לבחור גדרות מאלומיניום

כל הסיבות שישכנעו אתכם לבחור גדרות מאלומיניום

חומר האלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בבניית גדרות לגינה הודות ליתרונות הרבים שלו. זהו חומר זול, יחסית לחומרי הגלם האחרים, הוא גמיש, נוח לעיבוד וקל לעצב אותו במגוון צורות ועיצובים.

חברת "מגן גידור אחזקות בע"מ" צברה ניסיון רב בתחום בניית גדרות לגינה, היא בונה גדרות עמידות, מעוצבות ומרשימות.

אז מהן הסיבות שישכנעו אתכם לבחור גדרות מאלומיניום

מתכת האלומיניום נחשבת לאחד המתכות החזקות והעמידות מבין חומרי הגלם השונים המשמשים לבניית גדרות. היא מתכת קלה, היא גמישה ונוחה לעיצוב, היא אינה מחלידה, אינה דוהה ואינה דורשת תחזוקה מיוחדת. מבין כל המתכות המשמשות לבניית גדרות, היא נחשבת למתכת הזולה מכולן.

את גדרות האלומיניום אפשר לעצב בעיצובים שונים החל מעיצוב בסגנון קלאסי ועד לעיצוב מודרניים בקווים נקיים ובשילוב עם חומרים אחרים. את גדרות האלומיניום אפשר לצבוע במגוון צבעים, בצבע כסף, צבע חום, צבע שחור, בז', אפור ועוד.

גדר האלומיניום מפרידה בהצלחה בין המרחב הפרטי והמרחב הציבורי ומעניקה פרטיות והגנה. אומנם יחסית לגדר העשויה מפלדה, היא קלה יותר, אך יש לה יתרונות אחרים ההופכים אותה לגדר הפופולארית ביותר. אין צורך לתחזק אותה, היא אינה חשופה לפגעי מזג האוויר, לא צוברת חלודה וקורוזיה ומחירה זול באופן משמעותי. בכל מקום שבו יש חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים, מומלץ לבחור בגדר אלומיניום.

רוצה לשדרג שער לחניה

גדרות האלומיניום הן גדרות עמידות המחזיקות מעמד שנים רבות. גם לאחר שנים רבות , הגדר תיראה תמיד חדשה, יפה ורעננה.

אם בחרתם בחומר האלומיניום תוכלו לעצב את הגדר במגוון עיצובים ולשלב בו חומרים אחרים כמו זכוכית, עץ או מתכת מסוגים שונים. קל מאוד לעבד את חומר האלומיניום, ולכן את הגדרות אפשר לעצב במגוון של עיצובים, אפשר לחרוט עליהן דוגמאות וקישוטים שונים וליהנות מגדר מרשימה ויוקרתית, במחיר אטרקטיבי.

לגדר מאלומיניום יש יתרון משמעותי גם יחסית לגדר מאבן או לגדר מעץ. גדרות מאבן מספקות, אומנם הגנה ופרטיות, אך הן אינן מעוצבות ואינן מגעות במגוון צבעים ואילו את הגדרות מעץ יש צורך לתחזק, להגן עליהם מפני מזיקים שונים הגורמים נזקים לחומר העץ ולצבוע ולחדש אותן אחת למספר שנים.

את הגדרות מאלומיניום קל לנקות. אין צורך בחומרי ניקוי מיוחדים ויקרים, מספיק לטבול מטלית במים ולעבור אתה על הגדר, להסיר את האבק והלכלוכים המצטברים והגדר שוב תקבל מראה רענן וחדש.

מגן גידור אחזקות בע

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *