התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מחסומי חניה מתוחכמים המותאמים לכל חניון

מחסומי חניה מתוחכמים המותאמים לכל חניון

מחסומי חניה מיועדים להגן על בעלי הנכסים, דיירי בנייני מגורים, משרדים או מי שעובד במוסדות מסוימים. , וכך לא ייכנסו לחניה רכבים אשר אינם מורשים לשהות בחניה זו.

מטרתם של מחסומי חניה

מצוקת החניה היא בעייתית מאד במקומות רבים בארץ ובעיקר בערים. זו הסיבה שבניינים רבים התקינו או מעוניינים להתקין מחסום חניה כדי לאפשר רק לדיירי הבניין ,או למי שעובד בבניין משרדים ספציפי, להיכנס עם רכבו לחנייה.

כאשר אין מחסום חניה, נהגי רכבים רבים נכנסים באין מפריע לכל חניה וכאשר מגיעים הדיירים, הם לא מוצאים חניה ונאלצים לחפש את בעלי הרכבים הללו, או לחפש חניה ברחוב.

ייצור מחסומי חניה

מחסומי חניה מיוצרים מפח מגולוון בעובי של 3 מ"מ אשר מותאמים למטרה זו. ברוב המחסומים קיימת זרוע אשר מתרוממת כלפי מעלה כאשר הרכב מגיע וחוזרת למקומה על המחסום, לאחר שהרכב עבר פנימה או החוצה.

המחסום בנוי מחלפים פנימיים בטיב מעולה כמו מנוע, פיקוד, עיניות ביטחון, גלאי כביש ובמידת הצורך גם מנעול. ההתקנה של כל מחסום מותאמת לצורך בכל אחד מהבניינים ובהתאם לתוואי השטח כדי ליצור נוחות מקסימלית הכוללת שדה ראייה רחב לנהגים.

המחסום האיכותי מסוגל להחזיק מעמד לאורך פרקי זמן ארוכים אם הוא פועל ללא הפרעה על פי התכנון שלו ולא נעשים בו מעשי חבלה.

הדור החדש של המחסומים כולל מערכות אלקטרו מכניות מתוחכמות לכניסה וליציאה תוך שימוש באמצעים מתקדמים כמו עיניים אלחוטיות, שלט אוטומטי או שימוש בטלפון הסלולרי לפתיחה ולסגירה של המחסום.

אחד הנושאים החשובים הוא פעולת המחסום כאשר יש הפסקת חשמל לא מתוכננת בסביבה, מומחי המחסומים מוצאים גם לכך פתרונות כדי שלא יוצר מצב שאין אפשרות להיכנס ולצאת מהחניון.


אולי יעניין אותך לקרוא על איסכורית


קורה קונזולית

קיימים מקומות אשר בהם אין אפשרות טכנית למקם מחסום בעל זרוע ולכן מתקינים שם קורה קונזולית אשר מיוצרת מברזל. הקורה נעה באוויר, מאפשרת לרכב להיכנס או לצאת ולאחר מכן יורדת כלפי מטה. זהו פתרון מצוין למקומות צרים אשר למרות חוסר הגישה, מעוניינים להתקין שם מחסום.

חשיבותם של מחסומי חניה

כדי להפיק את המירב ממחסומי חניה, קיימת הקפדה רבה על איכות העבודה, איכותם של חומרי הגלם אשר כולם עומדים בתקן הישראלי, תכנון מדויק של המחסום בהתאם לתנאי השטח וחשיבה על כל המרחב כדי שאנשים אשר עוברים בסמוך לא ייפגעו מהזרוע. התנועה של הזרוע אמורה לנוע באופן מכוון ולהינעל על המחסום עד הפתיחה הבאה. לאור שנות הניסיון הרבות של הצוותים, העבודה נעשית במלוא האחריות ולשביעות רצונם המלאה של הלקוחות.


מגן גידור אחזקות בע

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *