התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מייבש כביסה – איך חוסכים כסף על ידי בחירה ושימוש נכונים

מייבש כביסה – איך חוסכים כסף על ידי בחירה ושימוש נכונים

נכון שרוב השנה חם מספיק לייבוש הכביסה על החבל, אבל כשגשם מרטיב את הכביסה שרק עכשיו תליתם או כשהבגד שרציתם ללבוש עדיין רטוב זה מעצבן. לשם כך מיועד מייבש הכביסה.

5 צעדים קלים לבחירת המייבש המתאים  

  1. מדדו את גודל המקום שבו תשימו את המייבש והוסיפו סנטימטר או שניים מכל צד לאוורור וכעשרה סנטימטרים בין הקיר למייבש, אם הוא מגיע עם צינור ניקוז אחורי. בדקו גם את המרווח לפתיחת הדלת כדי שתוכלו לפתוח את דלת המייבש בקלות ובנוחות. (קראו עוד על מייבש כביסה קונדנסור )
  1. פתח הדלת, גודל הדלת וזווית הפתיחה שלה ישפיעו על נוחות השימוש במייבש הכביסה. מומלץ להתאים את כיוון פתיחת הדלת לכיוון הפתיחה של דלת מכונת הכביסה.
  1. גם את הקיבולת של המייבש מומלץ להתאים לזו של מכונת הכביסה, כדי שכל הכביסה הרטובה תוכל להיכנס למייבש מבלי לגרום נזק למכונה ומבלי שיהיה צורך לדחוס את הבגדים או לייבש אותם במספר הפעלות של המייבש. קחו בחשבון שינויים עתידיים, כמו ילדים, כדי שהמייבש יוכל לשמש אתכם למספר שנים רבות ככל האפשר.
  1. מומלץ לערוך סקר שוק כדי לבדוק את טווח המחירים. לבדוק בעלי מקצוע המחיר נקבע לרוב על פי הקיבולת, שיטת הניקוז, סוג לוח הפיקוד וכל תכונה ייחודית שקיימת במכשיר. יש לקחת בחשבון עלויות נוספות כגון עלויות חשמל מאחר ומייבש הכביסה נחשב למכשיר זולל חשמל.
  1. בדקו מה אורך האחריות שמוצעת על ידי החברה, מה היא כוללת והאם היא כרוכה בעלות. העדיפו מכשיר עם אחריות ארוכה ככל האפשר, הכוללת ביקורי טכנאי ומכסה את מירב התקלות והתיקונים אבל שלא מייקרת משמעותית את מחיר המייבש.

שימוש נכון שחוסך כסף

כדי לחסוך בכסף וכאב ראש, מומלץ אחרי כל ייבוש לבדוק שהפילטר וצינור הניקוז נקיים מחתיכות של בד וחוטים. דאגו גם לרוקן לגמרי את כל הכיסים והפכו בגדים עם חלקי מתכת כדי למנוע נזקים לתוף.

כדי לחסוך בחשמל, בחרו את התוכנית המתאימה ביותר לייבוש, על פי כמות הבגדים ומצב הרטיבות שלהם. ייבוש כביסה שלא נסחטה היטב במכונת הכביסה ייקח זמן רב יותר וייצרוך יותר חשמל. זמן ייבוש ארוך מדי עלול גם לגרום למכונה להתבלות מהר יותר.

ואם עדיין אין לכם מייבש כביסה, אפשר להשתמש בינתיים במיקרוגל לייבוש מהיר של גרבונים ובמייבש חסה לייבוש של חזיות ותחתונים. אולי פחות יעיל, אבל זול ומקורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *