התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

נפגעת בתאונת דרכים? יש מי שיכול לעזור לך

נפגעת בתאונת דרכים? יש מי שיכול לעזור לך

תאונות דרכים הם כל האירועים בהם היה מעורב בתאונה לפחות כלי רכב אחד. תאונה יכולה להיות כאשר כלי רכב פוגע בהולך רגל או כאשר כלי רכב אחד פוגע כלי רכב אחר וגם כאשר כלי רכב פוגע בעצם נייח כמו רמזור, עמוד, קיר או חומה ועוד. בלא מעט מתאונות הדרכים יש נפגעים. נפגעת בתאונת דרכים? עליך לפנות לעו"ד תאונות דרכים שילווה אותך עד לקבלת פיצויים.

תאונת דברים היא לא משהו שניתן להיערך אליו, אבל היא בהחלט משהו שאחרי שקרה, יש המון דברים לעשות. החל מטיפול בנזק וקבלת פיצויים על רכוש שנפגע ועד קבלת טיפול רפואי מידי או מתמשך ועד הגשת תביעה לביטוח ולביטוח הלאומי, לקבלת פיצויים על אובדן ימי עבודה, נזקים גופניים ועוד. אם ברצונך לקבל את מרב הפיצויים, אל תעשה את זה לבד.

מי זכאי לפיצויים בתאונת דרכים?

לא כולם יודעים, אבל הזכאות לפיצויים על נזקי גוף שנגרמו בגין תאונת דרכים, לא קשורה להיותו של הנפגע זה שאשם או לא אשם בתאונת הדרכים. לפיצויים בגין תאונת דרכים זכאי כל נפגע.


לעוד מידע על תביעה לדמי פגיעה


יש הרבה עורכי דין בשוק, למי פונים?

בראש ובראשונה פונים אך ורק לעו"ד תאונות דרכים. יש מגוון רחב של התמחויות ולכל תחום עורכי דין מומחים בו. חשוב להקפיד ולפנות אך ורק לעורך דין שתאונות דרכים הם תחום ההתמחות שלו.

זכור שהגודל לא קובע ובמקרה של עורך דין לתאונת דרכים, לא גודל משרד עורך הדין הוא הקובע את איכות השירות, אלא תחום ההתמחות, ניסיון מקצועי, מספר לקוחות מרוצים ותוצאות.

המשרד של עורכת הדין שרית גרטנר יצחק הוא משרד שמתמחה בתביעות של ביטוח לאומי וחברות הביטוח בכל הקשור לנזקי גוף.

לפני שתחליט מי עורך הדין אתו תעבור את התהליך מומלץ לעשות מחקר קטן שבסופו תבחר את הטוב ביותר והמתאים ביותר.

עורכת הדין שרית גרטנר יצחק היא עורכת דין שבעבר עבדה כמייצגת של חברות הביטוח והיום עם הידע הרב שצברה, היא מייצגת לקוחות מול חברות הביטוח.

 

מהו שכר הטרחה שתתבקש לשלם?

בחרת בחכמה ופנית לליווי של עו"ד תאונות דרכים. נדבר רגע על נושא התשלום.  ברגע שבחרת להיות מיוצג על ידי עורך דין על מנת להגיש תביעה ולקבל פיצויים, יגבה ממך עורך הדין תשלום שכר טרחה. שכר זה מחושב באחוזים מהסכום הסופי של הפיצוי שנזקף לזכותך.

על פי סעיף 16 בחוק לנפגעי תאונות הדרכים, נקבע תעריף מקסימלי אותו יכול לגבות עורך הדין המטפל בתיק. שכר טרחה זה נקבע בהתאם לתוצאות הטיפול והוא נע בין 8% למקסימום 13% מהסכום שפסק בית המשפט. אם שילמת שכר טרחה מראש והוא גבוהה מהתעריף המקסימלי, אתה זכאי לקבל החזר על ההפרש.

עורכת הדין שרית גרטנר יצחק תגבה ממך את הסכום רק לאחר שההליך המשפטי יסתיים ותעשה זאת מתוך כספיי הפיצויים בלבד.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *