התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

על מה כדאי לשים דגש בארגון יום כיף לחברות?

על מה כדאי לשים דגש בארגון יום כיף לחברות?

יום כיף לחברות הוא אירוע חשוב, בעיקר לעובדים שלכם אבל גם לכם כבעלי העסק. למעשה מדובר באחד הימים המשמעותיים ביותר שלכם במהלך השנה. עובד שמח ונינוח במקום העבודה שלו הוא עובד שיפיק לכם הרבה יותר תמורה ותועלת מאשר עובד שמגיע לעבודה רק כדי לספור שעות ולקבל את המשכורת שלו. יום כיף יכול לחבר בין האנשים במקום העבודה ובינם לבין מקום העבודה עצמו, לגרום להם להעריך את מה שיש להם ולתת מעצמם יותר כדי לשמור על זה.

אולי יעניין אותך ערב גיבוש לעובדים

דגשים על ארגון יום כיף לחברה?

הדבר הכי חשוב הוא שהעובדים ייהנו וישתדלו לא לחשוב או לדבר על עבודה ביום הזה. כמובן שהיום הזה צריך לתרום להם בהיבט העסקי גם כן, אולם חשוב מאוד לכוון את היום הזה לגבש בין העובדים, לגרום להם לשכוח ליום אחד מכל הלחץ והעבודה ולתת להם את האפשרות באמת ליהנות. אם הצלחתם לעשות את זה – הרי שהצלחתם לזרוע אנרגיה חדשה בעובדים לתקופה הקרובה, עוד חוויות לספר עליהם למשפחה ובניתם עוד חוויות משותפות בין העובדים, דבר אשר יקרב ביניהם עד שירגישו בנוח ואפילו כיף לעבוד אחד עם השני.

מה אפשר לעשות בימי כיף לחברות?

יש אינספור אפשרויות לימי כיף לחברות. תוכלו לקחת אותם באוטובוס מאורגן או לבקש מכולם להיפגש במקום מסוים. בכל הקשור לאטרקציות ולפעילויות עצמם אתם יכולים לקחת אותם למוזיאון או הרצאה לימודית מעניינת, לחוויה כיפית בגן החיות, לעשות על האש בים או ביער, להרכיב יום פעילות מאתגר ועוד. שילוב של פעילויות מאתגרות ו/או חלוקה לקבוצות יכול להיות מועיל מאוד ביום זה שכן הם יוכלו לחדד את היכולות האישיות והבינאישיות שלהם: פתרון בעיות, חשיבה יצירתית, עבודת צוות, פיתוח מנהיגות ועוד.

ישנן חברות שלוקחות את ימי הכיף הללו צעד אחד קדימה וביחד עם תרומה לקהילה לוקחת את העובדים לבצע עבודות שונות למען הקהילה: ניקיון חופים, ביקור חולים, איסוף כספים לחולי סרטן, ארגון אירועי התרמה שונים, עזרה לבעלי חיים וטיפול בהם, מתן עזרה לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. לא רק שמדובר במצווה אלא גם בהרגשה עילאית שהעובדים ייהנו ממנה.

כיצד אפשר לחסוך זמן בארגון יום כזה?

בהחלט ניתן לחסוך זמן ואפילו משאבים בארגון יום כיף לחברות על ידי פניה אל הפקת אירועי חברה מקצועית לארגון והפקת ימי כיף לחברות. חברה מסוג זה כבר מוכנה עם רעיונות מאורגנים ודאגה לכל האספקטים השונים של יום כזה ותיתן לכם את מגוון האופציות לבחירה.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *