התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

פעילות גיבוש לצוות

פעילות גיבוש לצוות

פעילות גיבוש לצוות דורשת מחקר ותכנון מתאים על מנת להתאים את הפעילות המתאימה לצוות העובדים. מחקרים מראים שעובדים נהנים מעבודה וסביבת עבודה ועל כן מפתחים מחויבות חזקה יתר למקום העבודה ואף תורמים רבות לתוצאות העסק. בעזרת צ'ילי הפקות ניתן לתכנן פעילות גיבוש לצוות שתתאים לצוות העובדים ותוציא מהעובדים הרבה ממה שהם משקיעים בעבודה.

התאמת פעילות גיבוש לצוות

על מנת להתאים פעילות גיבוש לצוות יש לאסוף מידע על גילאי הצוות, מין המשתתפים האם זה נשים או גברים או מעורב, תפקיד הצוות, קביעת תקציב לפעילות, קביעת תקופה בשנה על פעילות במסגרת שעות העבודה או מחוצה לה, האם ניתן להזמין בנות זוג או בני זוג. לאחר שאספנו מידע זה נותן להתאים את הקונפסט והפעילות לגיבוש הצוות. נוכל למצוא שני סוגי אירועי לגיבוש הצוות:

אירועים במסגרת העבודה- באירועים אלה ישנה חלוקה לצוותים, תחרויות שונות, טיולים משולבים פעילות חווייתית, סיור במוקמות היסטוריים וארוחה בשטח, מפגש הכולל בישול עם שף, פעילות בריכה, אופניים, סגוואי ועוד.

אירועים מחוץ למסגרת העבודה- באירועים אלה ניתן למצוא: מסיבות, הרצאות, אומן אורח, שילוב של משחקי שולחן, משחקים חברתיים ועוד.

טיפים ליום גיבוש מוצלח לצוות

על מנת שיום הגיבוש של הצוות שלכם יהיה מוצלח חשוב לשים לב לדברים הבאים:

רצוי הרמת הפעילות תהיה גבוהה בהתאם לצוות העובדים שמשתתף באירוע- יש להתאים את רמת הפעילות לצוות העובדים על מנת שהגיבוש היה מוצלח ואפקטיבי לצוות העובדים.

חשוב שהמקום ישדר איכות והאוכל יהיה ברמה גבוהה ויתאים לאנשים צמחוניים, טבעוניים, שומרי כשרות, שומרי כשרות בשרי, שומרי כשרות חלבי ועוד.

חשוב לבנות תוכנית מקופדת הכוללת לוחות זמנים מוגדרים- עמידה בזמנים מוגדרים וכן בניית תוכנית מוקפדת לפרטי פרטים תעזור לגיבוש מוצלח של הצוות.

רצוי לשתף את הנציגים של העובדים בבחירת התוכנית- רצוי לשתף את הנציגים של העובדים בהחלטות שאנו מקבלים כן בבחירת התוכנית שאנו רוצים לפעול בה. לחצו כאן להפקת ימי גיבוש

יתרונות פעילות גיבוש לצוות

לגיבוש פעילות לצוות ישנם יתרונות רבים אשר כוללים בין היתר: שיתוף פעולה בין הצוות וחיזוק הקשרי החברתיים בין העובדים. הרמת המוטיבציה והמורל של הצוות מה שעוזר להם להגדיל את תפוקתם האישית. קירבה והיכרות עמוקה בין הצוות השונים, אשר גורמת להכיר טוב יותר את העובדים. הצוות לומד לחשוב יצירתית ולפתח את היצירתיות שלו בעזרת משימות שונות. בעזרת הפעילות המשותפת ניתן לתקשר ולהכיר ואף להתקרב האחד לשני מתוך כיף והנאה אישית ולא מבחינת עבודה. כמו כן הפעילות יחדיו יוצרת תחושת הערכה לארגון, וקבלת החלטת ועמידה בזמנים קבועים אשר התקבלו בקבלת החלטות משותפת וכן בעמידה בזמנים קצובים.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *