התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

קורס צילום למתחילים

קורס צילום למתחילים

קורס צילום למתחילים
קורס צילום למתחילים

קורס צילום למתחילים הוא קורס אשר משלב טכניקת ומיומנות לצד יצירתיות והבעה אישית. בשיעור קורס צילום לומדים על שיטות טכנולוגיות חדישות של צילום, מסיירים בשטח, מתרגלים תרגולים מעשיים, דנים ומנתחים עבודות של משתתפי הקורס והרצאות של צלמים אורחים.

מה לומדים בקורס צילום למתחילים?

בקורס צילום לומדים המשתתפים את יסודות הצילום, כיצד להחזיק מצלמה, לשלוט בהגדרות המצלמה ובאפשרויות השונות שלה וכן בתוצאה הסופית שהיא התמונה. במהלך השיעורים מתקיימים מפגשי צילום מעשיים בשטח לצד שיעורים תאורטיים, הלימודים נעשים בקבוצות קטנות עם יחס אישי, במהלך הקורס לומדים המשתתפים לפתח סגנון צילום משלהם תוך שהם לומדים את עקרונות הפעלת השימוש במצלמה והאפשרויות השונות שלה ובסביבה המשתנה בהתאם לצרכים האישיים שלהם והדמיון.

למי מתאים קורס צילום מתחילים?

קורס צילום מתחילים מתאים לכל מי שאוהב לצלם ורוצה להפוך את זה למקצוע, לחובבי המצלמה שאוהבים לצלם להנאתם וכל מי שאין לו ידע בצילום ומתעניין בנושא. בסיום הקורס על המשתתפים ליישם את החומר שלמדו בפרויקט גמר אותו עליהם להגיש.

למה כדאי לכם ללמוד צילום מתחילים?

באמצעות קורס צילום למתחילים תוכלו להבין טוב יותר מאיזה זווית לצלם טוב, איפה להתמקד יותר, איך לצלם מושלם ולהוציא תמונה באיכות וברמה גבוהה מאוד ועוד דברים אחרים שיעזרו לכם בעתיד.

מהם הנושאים העיקריים בקורס אותם לומדים המשתתפים?

בקורס צילום תלמדו את הנושאים הבאים לעומק הן תיאורטית והן מעשית. הנושאים כוללים: מושגי צילום בסיסיים, מפתח צמצם וחשיפת מדידת אור בתנאי שטח, מהירות תריס ומהו עומק השדה שלו, צילום בשטחים שונים ומגוונים הכוללים טבע, שוק, נופים אורבניים ועוד, שימוש בפילטרים, כיוון האור, צילום עם תאורה אחורית, צילומי לילה, כיצד לבחור עדשה למצלמה, מהי מצלמת SLR, הכרת המצלמה וסוגי מצלמות שונות וכיצד הן בנויות ועוד. במהלך כל הקורס כל משתתף חייב להיות עם מצלמה משלו על מנת לתרגל את החומר. כל משתתף מצטייד במצלמת SLR איתה יישם את החומר הנלמד בקורס. הודות לקורס זה תלמדו לעומק את נושא הצילום. בעזרת תרגול רב וחומר עיוני. כך שתלמדו להפיק את המקסימום מכל צילום ומכל תנאי שטח אשר תהיו בהם.

אפשרויות תעסוקה

הודות לקורס צילום תוכלו לצבור ניסיון מעשי ותיאורטי בתחום הצילום, וכן להמשך לקורסים מתקדמים בצילום עד לרכישת המקצוע צלם. תוכלו להיות צלמי טבע, אירועים, צלמי עיתונות, צלמי מזון ועוד. כמו כן העבודה בצילום יכולה להיות כעצמאי או כשכיר תלוי למה אתם יותר מתחברים.

 אולי יעניין אותך:

קייטנות מחשבים

לימודי מבוגרים

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *