התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

קידום אתרים- איך עושים את זה נכון?

קידום אתרים- איך עושים את זה נכון?

הידעתם שיותר מ95% מהגולשים מחפשים היום הכל מהכל בגוגל? זה אומר שאתה יכול להיות סופרמרקט ענקי או מכולת שכונתית, רשת בגדים או חנות בוטיק- יחפשו אותך במנועי החיפוש. השאלה היא- האם ימצאו?

לצורך הגדלת החשיפה שלכם ברשת מומלץ שיהיה לכם אתר. אתר דינאמי חדשני ומעודכן יביא אנשים לגלוש בו ויגרום להם להפוך מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים וחוזרים ואף ממליצים.

אבל אתר , יפה ומתקדם וחדשני ככל שיהיה הוא לא מספיק. בשביל שבאמת תיחשפו לכמה שיותר גולשים פוטנציאליים (ושוב נזכיר לכם 95%!) דרוש לכם קידום אתרים.

קידום אתרים אורגני וממומן:

ישנן שתי דרכים לקדם את האתר שלכם- האחת היא ממומן שזה אומר לשלם לגוגל עבור החיפוש- והשנייה היא קידום אתר אורגני.  החוכמה היא לשלב ביניהם אבל אם אין לכם תקציב כדאי לבחור את שיטת קידום האתרים הכי אפקטיבית ורלוונטית עבורכם ועבור העסק שלכם.

השקיעו באתר שלכם:

בשביל שיגלשו באתר שלכם חשוב להשקיע בוץ זה אומר לתכנן אותו מראש לפני שמעלים אותו ולפני שנכנס הגולש הראשון. להשקיע בעיצוב ובנראות, בתוכן איכותי וכמובן בחוויית משתמש של הגולש- מעבר בין העמודים, רכישה קלה, הנעה לפעולה, מתן מידע מספק ואפשרות ברורה ויעילה ליצירת קשר. ככל שהאתר יהיה ברור ורלוונטי ומתקדם יותר- יהיה יותר קל לקדם אותו.(קראו עוד על כתיבה שיווקית)

ההשקעה באתר היא לא חד פעמית- צריך להמשיך להכניס תוכן, לקדם את האתר- לבדוק ולעדכן אותו ואת הממשק שלו באופן קבוע. אם ביצעתם תחילה מחקר מילות מפתח והשתלתם אותן באתר- חשוב לחזור עליו כל תקופה ולוודא שמילות המפתח הרלוונטיות באתר לצורך קידום.

תוכן איכותי הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתר-העלו בו תוכן מקורי בלבד עם מינימום מילים ותוכן חשוב ומעניין שאנשים ירצו לקרוא ויישארו באתר לצורך קריאה של התוכן. הוסיפו תוכן על בסיס קבוע עם מילות מפתח בתוכו ודאגו לייצר קישורים פנימיים בתוך האתר וחיצוניים מאתרים ולאתרים אחרים רלוונטיים.

לאורך בניית האתר ולאחר שהוא באוויר- תהליך השיווק הכרחי כי ברגע שתפסיקו לקדם ולשווק- אז תפסיקו להיות מקודמים ומשווקים- פשוטו כמשמעו. ולכן צריך להחליט מהו התקציב ואיפה אתם משקיעים אותו אבל זכרו שמדובר בתהליך מתמשך המביא תוצאות כל עוד הוא מתקיים ולעיתים לוקח זמן.

בדקו את חוויית הגולש באתר, בצעו אופטימיזציה, חקר מילות מפתח, התאמה למנועי החיפוש וכמובן תוכן ותמונות ותיווכחו בעצמכם שזה עובד. ועובד טוב, כל עוד בונים זאת בצורה חכמה מלכתחילה וממשיכים לבצע את הקידום בצורה נכונה ומקצועית.


אולי יעניין אותך שירותי בניית קישורים

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *