התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

אופציות מוצלחות של מגשי מסיבות

אופציות מוצלחות של מגשי מסיבות

כשמתכננים מסיבה, האוכל הוא אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר להצלחתה. אין זה משנה אם האורחים הם חברים או משפחה, הרמת כוסית קלילה, ערב מצומצם עם מעט אנשים או חגיגה גדולה עם הרבה מוזמנים, ערב כזה מחייב הגשת אוכל טעים ואיכותי שיגרוף מחמאות וישאיר טעם של עוד. גם כשאוהבים לארח, החלק של האוכל יכול להיות מסורבל ולגרור הרבה בלגן, מגשי מסיבות של נויה פוד יכולים להיות פתרון מושלם שיחסוך לכם את הכנת הכיבוד, הכלים וכל המתלווה לאירוע כזה.

מגשי אירוח

רבים בוחרים לקיים מסיבות ומפגשים שונים במסגרת ביתית או בפארק הקרוב, אם בגלל ימי הקורונה שלימדו אותנו שאפשר גם אחרת ואם כי אינם רוצים להתחייב לאולם ולמקום גדול יותר. בכל מצב, האוכל הוא חלק מהפאן של האירוע ואל לנו להזניח אותו.

נויה פוד מציעה מגשי מסיבות שמהווים פתרון איכותי ויעיל שעוזר לכם לחגוג כמו שצריך, אתם רק צריכים לבחור את הכיוון שלכם בהתאם לצרכים ולרצונות הנדרשים. המגש הפופולארי ביותר הוא מגש סושי שתמיד משמח ומרים כל מסיבה, שכן כמעט כולם אוהבים סושי וכשהוא בא במגש צבעוני ומפתה, הוא משתלב יפה בכל קונספט וגורף מחמאות רבות.

פינוקים לכולם ולכל מקום

אירועים קטנים וגדולים נערכים גם במשרדים, לקבוצת עובדים או ללקוחות החברה, ישיבות קטנות וגדולות, מפגשים, כנסים וכו'. מגשי סושי מסיבות מפנקים הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפיק אירוע שלא יישכח. המומחים של נויה פוד ישמחו לסייע לכם עם מגשים מלוחים ומתוקים, מגשים של כריכים ומגשים נוספים של מטעמים איכותיים שישאירו את האורחים שלכם עם טעם טוב.

מגשי מסיבות בשלל סגנונות

כאמור, אין זה משנה מה הקונספט של האירוע ומי המוזמנים, בסופו של דבר האוכל הוא בין הדברים המשמעותיים שייזכרו לזמן רב אחרי שיסתיים האירוע. אוכל, ככל שיהיה איכותי ומשובח יותר, כך יתרום להצלחת האירוע ובעצם הוא חשוב כמעט מכל דבר אחר באירוע.

כיום אפשר למצוא מגוון רחב של מגשים או דוכני מזון לאירועים שמציעים שפע של מוצרים איכותיים אשר יעלו את הרמה של האירוע וייתנו לאורחים את ההרגשה שהשקיעו בהם מחשבה באמצעות תכנון נכון ומדויק של התפריט.

אז מה אפשר להזמין?

אפשר להזמין מגשי מסיבה בכל גודל שרוצים ובכל עיצוב שרוצים, בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח ודרישותיו, כמו: קייטרינג חלבי או בשרי, טבעוני או צמחוני, ללא גלוטן ועוד.

להלן כמה דוגמאות למגשים שאפשר לפגוש היום בעולם הקייטרינג:

  • מגש סושי בכל גודל וקומבינציה
  • מגש טורטיות שמזכירות בצורתן את הסושי וממולאות במגוון של מילויים שונים ועשירים
  • מגש מיני-קיש בטעמים שונים ומשובחים
  • מגש כריכונים המוגשים בלחמים מסוגים שונים
  • מגש מאפי בוקר מתוקים או מלוחים
  • מגש פוטיפורים וקינוחי כוסות מתוקים

לצד המגשים המפנקים, נויה פוד מספקים גם סלסלות עשירות של לחמים ומטבלים או פלטות הגשה של ירקות או פירות העונה חתוכים ומוכנים לאכילה שמוסיפים צבע לשולחן ויהיו לתוספת נהדרת.

אנחנו לשירותכם בתכנון ובאספקת מזון לכל אירוע, השאירו את פרטיכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בקרוב.

קראו עוד על סושי לאירועים

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *