התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

איך לבחור מנעול צילינדר? – באדיבות דניאל פורץ מנעולים

איך לבחור מנעול צילינדר? – באדיבות דניאל פורץ מנעולים

כל מי שחולף על יד העיר פתח תקווה או עובר בתוכה לא יכול להתעלם מהמראה של המנופים הרבים המכסים את קו הרקיע. פתח תקווה נמצאת בתנופת בנייה עצומה, בשכונות ישנות ובשכונות החדשות נבנות אלפי יחידות דיור, יחידות שבהן מותקנות דלתות חדשות, מנעולים ומפתחות. צוות העובדים של שירותי מנעולן לוקח חלק בבניית העיר ומתקין בדירות החדשות מנעולים חכמים ומשודרגים המעניקים רמת הגנה ובטיחות לתושבים החדשים.

מנעולן פתח תקווה – איך לבחור מנעול צילינדר

מנעול צילינדר הוא אחד המנעולים הנפוצים המעניקים רמת הגנה גבוהה. יש סוגים שונים של מנעולי צילינדר, יש מנעול תלייה, יש מנעול לדלת, יש מנעולי רב בריח ועוד. צוות העובדים ב"דניאל שירותי מנעולנות"ישמח לשתף אתכם בניסיון שצבר ולתת לכם טיפים חשובים איך לבחור מנעול צילינדר.

רמת ההגנה שמעניק מנעול הצילינדר זהו הפרמטר העיקרי בעת בחירת המנעול. יש מספר גורמים הקובעים את רמת ההגנה

הגנה בפני קידוח – למנעולים איכותיים בעלי רמת הגנה גבוהה נוסף בשנים האחרונות פין מיוחד נגד קדיחה המקשה על קידוח המנעול באמצעות מקדח פשוט. טיב הפין והחומר שממנו הוא עשוי יקבעו את רמת ההגנה שיעניק המנעול כאשר הפורצים ינסו לפרוץ את  הדלת.

אורך החיים הממוצע של מנעול צילינדר הוא כחמש שנים, אך יש מנעולים איכותיים ברמה גבוהה יותר שיכולים לשרת אתכם יותר, אפילו יותר מעשר שנים. אם אתם גרים בדירה בבעלותכם, לא מומלץ לחסוך, כדאי להשקיע במנעול איכותי.

כדי למנוע שכפול המפתח על ידי גורמים עוינים, רצוי לרכוש מנעול צילינדר עם כרטיס שכפול, כרטיס שבו כתוב קוד השכפול של המנעול. כאשר תרצו לשכפל את המפתח תידרשו להגיע אל המנעולן עם כרטיס השכפול. ללא הכרטיס אי אפשר יהיה לשכפל את המנעול. רק כך תוכלו למנוע שכפול המפתח בידי ידיים זרות.

איכות החומר של הפינים היא אחד הגורמים המשפיעים על טיב המנעול. פינים העשויים מחומרים באיכות ירודה הם פינים המתעקמים בקלות, נתקעים במשקוף, לא מצליחים להסתובב בקלות ועוד.

כאשר אתם רוכשים מנעול צילינדר לדלת אתם צריכים לקחת בחשבון גם את עלות השכפול.  כאשר המפתח שבחרתם הוא מפתח בסיסי וזול יותר, גם שכפול המפתח יהיה זול, אך אם תבחרו מפתח צילינדר באיכות גבוהה, תידרשו לשלם מחיר יקר גם בעת השכפול.

הביטוי הזול הוא היקר, הוא אולי ביטוי שחוק, אך הוא תמיד נכון. כדי להימנע מהוצאות רבות של תיקון המנעול או החלפתו כדאי להשקיע כסף בקניית המנעול ולרכוש מנעול בטיחותי שיעניק רמת הגנה גבוהה וישרת אתכם שנים ארוכות ללא תקלות.

עוד על מנעולן בראשון לציון

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *