התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

גיזום עצים מקצועי

גיזום עצים מקצועי

אז יש לכם עץ בגינה ואתם רוצים לגזום אותו. רגע לפני שאתם ממהרים החוצה עם מזמרה גדולה או מסור חשמלי כדי שתדעו שגיזום עצים זה ממש לא לחובבנים ולעיתים אפשר לעשות יותר נזק מתועלת. צריכים לגזום עץ? הזמינו חברה שהמומחיות שלה היא גיזום עצים בכדי להימנע מתקלות וטעויות. כן, יש לא מעט תקלות טעויות ואפילו מחדלים של ממש כשמנסים לבצע גיזום עצים לבד ולא על ידי מישהו מקצועי- אז למה לא להימנע מכך?

למה צריך לבצע גיזום עצים מקצועי?

קודם כל בגלל שאנחנו כאנשים לא תמיד יודעים מה העץ צריך וזקוק ומה יכול לפגוע בו. החוכמה בגיזום עצים מקצועי הוא לבצע את העיצוב ואת הורדת הענפים בצורה כזו שלא רק שלא תזיק לעץ אלא אפילו תועיל לו.

איך גיזום עצים יכול להועיל לעץ?

ברגע שלעץ יש יותר מדי ענפים וחלקם יבשים פגומים וישנים הם מפריעים לענפים הבריאים לקבל אור ומים ולצמוח ולכן יש להוריד אותם. כמו כן אם יש הרבה הסתעפויות של ענפים ומלא פירות שנושרים- חשוב לעודד את העץ להצמיח עוד פירות ולכן יש להוריד חלק מהענפים עם הפירות של מבשילים או שלא צומחים עליהם פירות בכלל


גולשים נוספים התעניינו גם בהעתקת עצים


מתי עוד צריך לבצע גיזום עצים?

במקרה של בטיחות קודם כל- אם יש נפגע בטיחותי בו ענפים או עץ שלם יכולים ליפול על ציוד או אנשים ולגרום לנזק, לחסום את המדרכה או שיש עליהם מזיקים שיכולים להוות מפגע תברואתי של ממש- כל אלה הן סיבות מספיק טובות לבצע גיזום עצים במיידי. סיבה נוספת היא כאשר רוצים לעצב את הגינה והענפים מסתירים את האור, מונעים ממש רוח להיכנס או שהעלים הרבים והפירות שלהם נושרים ומלכלכים את השביל או את החצר- ניתן ורצוי לבצע גיזום עצים.

גיזום עצים הוא בריא וטוב לעצים אם הוא מתבצע בצורה הנכונה ובעזרת הכלים הנכונים וכמובן בעונה הנכונה.

מדוע צריך לבדוק את העונה?

לא כל עץ יכול להיגזם בכל עונה ולכן חשוב לבדוק באיזה עץ מדובר ומהי מטרת הגיזום ולהתאים את העונה לגיזום עצמו. יש עצים שיצטרכו לעבור את החורף לאגור מים ולהתחזק ויש כאלה שצריך לגזום כבר בתחילת האביב בכדי שיקבלו כמה שיותר אור. לצורך כך יודע הגוזם איזה עץ לגזום באיזו עונה.

מדוע צריך כלים מיוחדים?

לצורך גיזום עצים מקצועי חשוב לא רק להשתמש במזור שכורת את הענפים ללא הבחנה ועלול אפילו לפגוע בעץ אלא להתאים את הכלים הספציפיים לגיזום המיועד ולבצע את עבודת הגיזום בצורה המדויקת הטובה היעילה והבטוחה ביותר כך שגם לא תזיק לעץ גם תהיה מקצועית וגם תהיה לשביעות רצונו של המזין מבחינת עיצוב.


פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *