התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

הדפסה על שקיות – מתאים לעסקים חדשים וותיקים

הדפסה על שקיות – מתאים לעסקים חדשים וותיקים

 

 

כל בית עסק שמכבד את עצמו  מכיר את הערך ואת החשיבות של השקיות המודפסות. הדפסה על שקיות ממתגת את בית העסק כעסק יוקרתי ויציב, כל שקית מודפסת היא פרסומת מהלכת וכל מי שרואה את השקית, מיד נזכר בבית העסק. אם הוא כבר קנה בבית העסק הזה , הוא ייזכר בחוויית הקניה הנעימה ויחזור אליו, אם הוא עדיין לא קנה, מרב הסיכויים כי בית העסק ייכנס לתודעה שלו ובעתיד, הקרוב או הרחוק, הוא יגיע אליו.

הדפסה על שקיות – 5 דברים שכדאי לדעת

לפני שאתם מדפיסים על השקית חשוב לתכנן מה כדאי להדפיס עליה ובאיזה עצוב לבחור. בדרך כלל שקיות מודפסות משקפות את הלוגו את החנות, את המיתוג שנבחר ומציינות פרטים חשובים כמו כתובת החנות, מספר טלפון או כל מידע רלוונטי אחר.

כאשר בוחרים שקית יש להתאים אותה לסוג המוצר שצריך להיארז בתוכה. חשוב להקפיד על גודל מתאים ועל איכות טובה של השקית. אם יש לכם מספר מוצרים בגדלים שונים, אתם צריכים לבחור שקיות בגדלים המתאימים. אין צורך לשנות את סגנון ההדפס בכל גודל של שקית, אפשר פשוט להקטין את הגופנים ואת הציור בהתאמה לגודל השקית.

הדפסה על שקיות מתאימה גם לאירועים חד פעמיים. אם אתם, למשל, מתכננים ערב גיבוש לעובדים ורוצים להעניק להם שי, תוכלו לארוז אותו בשקית עם כיתוב רלוונטי. אם אתם עורכים אירוע משפחתי, תוכלו להדפיס שקיות מיוחדות ולארוז בהן שי שיחולק לאורחים ועוד.

כאשר אתם מזמינים שקיות עם הדפסה, חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון ומוניטין. רק חברה מקצועית שצברה ניסיון רב בתחום תדע להדפיס הדפסה איכותית ולהקפיד שהצבעים יהיו יפים וחדים, שהצבע לא ייזל מהמסגרת של הכיתוב ושההדפסה תישאר עמידה וברורה ולא תדהה לאחר תקופה קצרה. חברת הדפסות חייבת להיות מתמחה בהדפסה על שקיות מסוגים שונים ובגדלים שונים. אנו מדפיסים על כל סוגי השקיות, על שקיות גופיה, על שקיות פלסטיק על שקיות עם פס סגירה ועוד. נדע להדפיס בכל הצבעים ובכל הגדלים ולהתאים את השקיות למסר שאותו אתם רוצים להעביר ולמראה שאותו אתם רוצים לשווק.

בחברת הדפסות מקצועית תוכלו לבחור כל פריט, כל גופן וכל צבע. אנו נדע לעצב את השקיות שלכם ברמה גבוהה ללא תקלות בהדפסה וללא תקלות בייצור השקיות.

הזמנתם הדפסה על שקיות בחברת הדפסות מקצועית, מוצרי אריזה מתקדמים", העיצוב והמיתוג שלכם יהיו מושלמים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *