התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

המלצות על סוגי איסכורית

המלצות על סוגי איסכורית

איסכורית הם יריעות העשויות מפלדה או מפח מגוולן המשמשות אותנו למטרות רבות בענף הבנייה הקלה כמו בניית מחסנים, בניית משרדים ניידים, תוספות בנייה, קירוי גגות, בניית מחיצות, לגידור ועוד. בשנים האחרונות חומר איסכורית משתלב בהצלחה גם בבנייה של מבנים יוקרתיים, הוא מעניק מראה אסתטי נעים לעין, הוא מגיע במגוון דגמים והוא מצטיין ברמת בידוד גבוהה החוסכת עלויות רבות של הוצאות על חימום וקירור המבנה.

המלצות על סוגי איסכורית – איך הפה האיסכורית ללהיט בענף הבנייה

לוחות איסכורית הם לוחות חזקים ועמידים המצטיינים באורך חיים ארוך ובמחיר זול. חומר הגלם של איסכורית נחשב לחומר גלם זול יחסית לחומרי הגלם האחרים של ענף הבנייה, הטכנולוגיה שבאמצעותה הם מיוצרים קלה ופשוטה ליישום וזו אחת הסיבות המסבירות מדוע בשנים האחרונות חומר איסכורית הפכה לאחד החומרים הנפוצים והפופולאריים בענף הבנייה.

כאשר משתמשים בחומר איסכורית לגידור אתרי בנייה או מתחמים אחרים אפשר לעשות שימוש בחומר. זוהי אינה הוצאה חד פעמית, אלא הוצאה המאפשרת שימושים רבים אם משתמשים בחומר בהתאם להוראות היצרן. את שאריות הפח אפשר למחזר שוב ובכך תורמת איסכורית לאיכות הסביבה ומצטרפת אל המגמה של הבנייה הירוקה.

את איסכורית קל לשנע ממקום למקום. לוחות איסכורית מאופיינים במשקל קל  בניגוד לחומרי גלם אחרים המשמשים לענף הבנייה. השינוע הקל של לוחות איסכורית חוסכים כספים רבים עבור ההובלה.

לוחות האיסכורית נמכרים לפי מטרים. אורך היריעה נע בין מטר אחד לשישה מטרים, תלוי בסוג איסכורית, ואפשר לצרף יריעה אחת לשנייה באמצעות חיבור בברגים או בקורות ברזל המרותכות זו לזו. חשוב להקפיד על חיבור מקצועי ותקין של הקורות כדי למנוע חדירה של מים או אוויר שיפגעו ברמת הבידוד ויגרמו נזקים למבנה.

לוחות איסכורית המשמשים לבנייה קלה הם לוחות מבודדים ברמת בידוד גבוהה. יש שלושה חומרים המשמשים לבידוד, צמר סלעים, קלקרופוליסטרן. הודות לרמת הבידוד הגבוהה המבנים מבודדים מפני חום או קור, חוסכים בעלויות החשמל ומבודדים גם מפני רעשים חיצונים.

לוחות איסכורית נבנים בצורה הנדסית מיוחדת אשר מקנה להן חוזק מיוחד. לעתים בין לוחות הפח או הפלדה משלבים קורות תמיכה מעץ אשר ביחד מעניקים מוצר חזק ועמיד במחיר זול, יחסית, ובבניה מהירה. החוזק של הלוחות מקנה לכל מבנה עמידות בכל תנאי מזג אוויר, בתנאים של רוחות חזקות, גשמים, שלג וברד וגם בתנאי חום קיצוניים.

איסכורית קלה לבנייה ואינה דורשת תחזוקה מיוחדת. במבנים הנבנים תחת עצים נושרים חשוב להסיר את העלים המצטברים על הגג כדי למנוע מהלחות של העלים אחרי הגשם לחדור אל הפח ולגרום לרטיבות.

מגן גידור אחזקות בע

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *