התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

הפקת אירועי חברה לעובדים – צ'ילי הפקות

הפקת אירועי חברה לעובדים – צ'ילי הפקות

הפקת אירועי חברה לעובדים נועדה להפיח בעובדים ובעבודה רוח חיים. העובדים בחברות השונות מחכים בכיליון עיניים לאירועי החברה שאותם עורכת הנהלת מקום העבודה והם רואים בהם מחווה של הערכה וכבוד לעובדים.

מחקרים שנעשו בתחום מוכיחים כי לאחר אירוע חברתי חוזרים העובדים בכוחות מחודשים ותפוקת העבודה עולה. העובדים חוזרים מאוחדים יותר, משוחררים יותר, בעלי אנרגיות חיוביות, הם מלאים במרץ והרבה סבלנות ותורמים תרומה משמעותית למקום העבודה.

הפקת אירוע חברה לעובדים – למה כדאי לכם לשכור את חברת צ'ילי הפקות?

חברת צ'ילי הפקות לוקחת על עצמה לארגן את כל פרטי האירוע, החל מרגע הפתיחה של האירוע ועד לרגע הסיום. תכנון האירוע הוא הפקה מורכבת הדורשת זמן והתארגנות עוד הרבה לפני שהאירוע מתחיל. אנחנו נדע לבחור את הקונספט המתאים לכל אירוע חברה, לחשוב ביחד אתכם על המסרים החשובים שאותם יש להעביר, לחפש, ולמצוא, דרכים יצירתיות איך להעביר את המסרים החשובים ולהעצים את חווית העובדים ואת תדמית העסק או הארגון.

אנו מכירים את כל סוגי האטרקציות המתאימות לארגון יום כיף לעובדים. נדע להתאים לכל אירוע חברתי את האטרקציות המתאימות בהתאם לקהל היעד הייחודי.

כל אירוע מוצלח הוא תוצאה של כל הפרטים הקטנים כמו קשרים עם ספקי מוצרים ושירותים, קביעת לוח זמנים מחייב, הקפדה על עמידה בלוח הזמנים, תיאומים, יכולות אלתור ומתן מענה לתרחישים בלתי צפויים העלולים להתרחש סמוך לאירוע ובזמן האירוע.

אולי יעניין אותך לעשות לעובדים יום כיף בצפון

אנו בחברת צ'ילי הפקות נוכל לחסוך לכם זמן יקר וכסף. אנו נארגן עבורכם את האירוע ואתם תגיעו לאירוע שלכם רעננים ויפים בדיוק כמו כל שאר האורחים.

צוות העובדים שלנו מכיר את כל נותני השירותים והספקים בתחום. ועובדים אתם באופן קבוע, דרכם תוכלו להשיג הנחות משמעותיות ולשם פחות עבור אטרקציות שונות, חברות קייטרינג ועוד.

כאשר אנחנו מפיקים אירועי חברה אנו דואגים לכל, למיקום, לתוכנית, לשירותי הסעדה, להופעה של מרצים או אמנים אורחים, לאטרקציות שונות ועוד. בתקציב קטן יחסית נוכל לשדרג כל אירוע ולדאוג לדוכני מזון טעימים ומעוצבים, לבר אלכוהול, לפינות ישיבה נוחות ועוד.

לפני הפקת האירוע אנחנו נפגשים עם בעלי האירוע ולומדים על הצרכים, על הדרישות, על הציפיות, על סגנון האירוע המועדף ועל המתכונת הרצויה. את כל הנתונים אנו משקללים ומציעים לכל בעל אירוע הצעה ייחודית שתענה לו על כל הדרישות והציפיות.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *