התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

השכרת ציוד לאירועים – נויה השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים – נויה השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים  זהו מושג רחב הכולל השכרה של סוגים שונים של ציוד הנדרש לאירועים כמו מערכות הגברה, מערכות תאורה, השכרת גנראטור, השכרה של שירותים ניידים, השכרת קריוקי, מקרנים ועוד. תמיד מומלץ לשכור את כל הציוד הנדרש תחת קורת גג אחת. השכרת ציוד לאירועים במרכז בחברה אחת תאפשר לכם להוזיל את העלויות של הציוד ולעתים להיעזר באנשי הצוות בהפעלת סוגי ציוד שונים.

בחברת "נויה השכרת ציוד לאירועים" תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש לאירועים. אנו משכירים ציוד לכל סוגי האירועים, לאירועים עסקיים, לאירועים משפחתיים, לחברות וגם לאנשי פרטיים. כל הציוד חדש, תקין ובטיחותי.

השכרת ציוד לאירועים במרכז – 6 טיפים חשובים

לפני שאתם בוחרים חברת השכרת ציוד לאירועים במרכז כדאי לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים. חשוב לערוך  השוואת מחירים על בסיס נתונים שווים בהתאם לגודל הציוד, לכמות הציוד הנדרשת ועוד. לא מומלץ להתפתות למחירים זולים במיוחד, לעתים מחירים זולים עלולים לאותת על ציוד לא איכותי וברמת תחזוקה נמוכה. הציוד לאירוע משפיע מאוד על הצלחת האירוע, לכן תמיד עדיף לבחור ציוד תקין ואיכותי גם במחיר יקר קצת יותר.

אם אתם לא מיומנים בהפעלת הציוד, כדאי לשכור איש צוות שילווה את האירוע ויהיה אחראי על ההפעלה התקינה של הציוד. הפעלת הציוד היא מיומנות מקצועית, וליווי של איש מקצוע יבטיח כי הציוד יפעל היטב ללא תקלות.

כאשר אתם שוכרים תאי שירותים יש להתאים את מספר התאים למספר המשתמשים. באופן עקרוני רצוי לשכור לכל עשרים עד שלושים איש תא אחד של שירותים. יש סוגים שונים של תאי שירותים, יש שירותים פשוטים ובסיסיים ויש תאי שירותים מפוארים. כל שרמת האירוע גבוהה יותר, מומלץ לשכור תא שירותים מפואר ויוקרתי יותר.

השכרת גנראטור נדרשת במקומות שבהם אין חיבור לתשתית החשמל. את עוצמת הגנראטור יש להתאים למספר המכשירים שיחוברו אליו ולהספק בכוח החשמלי שהם צורכים. אם אתם עורכים אירוע גדול, כדאי לשכור גנראטור נוסף לגיבוי במקרה של תקלה בגנראטור.

השכרת ציוד הגברה כמו מערכת ההגברה חיונית לכל אירוע. גם באולמות שבהם יש מערכות הגברה, כדאי לשכור בעל מקצוע שיבדוק את איכות המערכת ואת פיזור הקול באולם בהתאם לגודל האולם, לצורת המבנה ולתנאי האקוסטיקה במקום. ככל שהאולם גדול יותר, כך יש צורך במספר גדול יותר של רמקולים.

אם החלטתם לערוך את האירוע בחיק הטבע, חשוב לבחור ציוד הגברה עוצמתי שיצליח להעביר את צלילי המוזיקה בעוצמה מתאימה לכל אזור במתחם שבו נערך האירוע.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *