התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

זוגיות מאושרת – התחזוקה הכי שווה

זוגיות מאושרת – התחזוקה הכי שווה

זוגיות דורשת תחזוקה קבועה כדי שלא תגווע. שום דבר הוא לא מובן מאליו וזוגיות מאושרת צריך לטפח כל הזמן.

תקשורת ופתיחות בין בני זוג הם הדברים החשובים ביותר. כל אחד מגיע לקשר הזוגי עם מטען שונה (מקום מגורים/בית גידול, משפחה, חברים, הרגלים, וחינוך) עם מצבור הערכים השונה צריך למצוא את "שביל הזהב" ולהסתדר, משימה קשה אך אפשרית 

איך נשמור על זוגיות מאושרת?

– הקדישו זמן להיות ביחד, גם בתקופות של עומס בעבודה או בחופשות עם הילדים. היו מחויבים להצלחת הזוגיות שלכם, חישבו ברבים, חישבו "אנחנו" ולא אני. שימרו על חברות טובה בניכם, התעניינו, שתפו והיו מעורבים זה בחייו של זו.

תדאגו לזמן פרטי לעצמכם בתוך השמירה על ה"יחד" והזוגיות, מצאו את הזמן להיותגם לחוד. הריחוק, המסתוריות והלבד יוצרים געגוע.

הרשתות החברתית

התקשורת הווירטואלית היום מאתגרת, אנו פתוחים לפורומים, צ'אטים, שיחות וידאו, פייסבוק כל זה מאפשר יצירת קשר מידי ויכול להגיע לקשר אינטימי. קשר וירטואלי , עם או בלי מצלמה, יכול להגיע לסקס וירטואלי וסקס טלפוני, ועד למפגש מיני. מחקרים מצאו שסקס וירטואלי אינו תחליף לקשר אינטימי לכן הקפידו לשמר ולטפח אותו.

גלו התעניינות בבן הזוג, שאלו שאלות המראות על אכפתיות. נסו להבין את הצורך של הצד השני. השיח חייב להיות מבוסס על צרכים אמתיים, קשה מאוד לנהל שיח המבוסס על סימני קריאה ודעה נחרצת.

שיתוף

שתפו מה עבר עליכם היום, ספרו קוריוז, הקריאו פוסט מעניין שקראתם, שיתוף מייצר בסיס תקשורתי חשוב.


גולשים נוספים התעניינו גם בהפקות אירועים


פרגנו לבן הזוג שלכם

העצימו את הטוב בבן הזוג שלכם, תחמיאו לו בקול רם.

זכרו – מחמאה קטנה לא עולה כסף, אך שווה זהב.

תחזוקת הקשר טיפול זוגי זה חשוב, חשוב לכל זוג, זה כמו חוג משותף או קורס. אנשים נוטים להיאחז באמונות ובדפוסי התנהגות  ומתנגדים להיות עם ראש פתוח. תנו לעצמכם את ההזדמנות לדבר, להוציא את הרע, את הדברים שמפריעים ולהתנקות.

 

תכנון וחלוקת תפקידים

עשו ביניכם חלוקת תפקידים ברורה ומוסכמת, לחלוקת הנטל יש משמעות רבה, כל אחד לוקח על עצמו את התפקידים בהם הוא הכי טוב, ועם הזמן נעשית הסכמה בשתיקה. חלוקה חייבת להיות ברורה כדי שלא ייווצר מצב שבני הזוג נכנסים למצב של תסכול וכעסים. מילה טובה על עשייה תמיד חשובה, גם אם היא מוגדרת בפירוש בתפקיד שלו.

תלמדו לריב נכון

האם יש נוסחה נכונה למריבה? מריבות יש תמיד, פעם יותר פעם פחות, מריבות מוכיחות שהיחסים שלכם "חיים ונושמים", שימו לב לכמה זמן נמשכת המריבה, אל תגררו אותה על פני ימים. תספרו עד שלוש, לימדו לשלוט בכעסים ובחילוקי הדעות, תנסו לזהות מתי האש קרובה להתלקחות שריפה וקחו צעד אחורה. חשוב מאוד לדעת להתפייס ולגדול מוויכוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *