התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

טיפול סיני – יובל בלייר מומחה לרפואה סינית

טיפול סיני – יובל בלייר מומחה לרפואה סינית

טיפול סיני הוא טיפול המבוסס על העקרונות של הרפואה הסינית. לרפואה הסינית יש שורשים עמוקים ומבחר של שיטות טיפול אשר הוכחו כשיטות יעילות הן על ידי מטופלים רבים והן על ידי מחקרים רבים שנערכו בתחום. בשנים האחרונות הטיפולים הסיניים הפכו להיות חלק אינטגראלי מעולם הרפואה, הן כטיפול בבעיות גופניות ונפשיות והן כרפואה מונעת. בין הטיפולים הנפוצים: שימוש בצמחי מרפא, טיפול במגע, דיקור סיני והקפדה על תזונה נכונה ובריאה.

טיפול סיני – 5 דברים שחשוב לדעת

הטיפולים הסיניים מבוססים על ספר רפואה עתיק בשם "ספר הרפואה הפנימית של הקיסר הצהוב". זהו ספר עתיק שנכתב באלף השלישי לפני הספירה, ומכיל מענה לבעיות רבות המטרידות את המין האנושי והמלצות לאורח חיים בריא. הספר מפרט שיטות וטכניקות של טיפולים, ומשמש עד היום ללימודי רפואה סינית. כבר למעלה מאלפי שנים שהמטפלים הסיניים מרפאים בהצלחה את המטופלים שלהם בשיטות אלו. בשנות השבעים של המאה הקודמת הגיעה הרפואה הסינית גם אל המערב והוכתרה בהצלחה

מחקרים רפואיים, שנערכו בתחום הטיפול הסיני מוכיחים את יעילות הטיפולים. בשנת 2004 התפרסם מחקר ספרדי שהוכיח כי טיפולים של דיקור סיני סייעו מאוד לחולים במחלת דלקת הפרקים, אוסטאוארטריס, בהפחתת הכאבים, בשיפור משמעותי של טווח התנועה  ובהפחתת הנוקשות.

מחקר נוסף שנערך בבית חולים שיב"א ברמת גן מצא כי שילוב בין דיקור סיני לבין צמחי מרפא הצליח לרפא מחלה הנקראת אסטמה של העור או בשמה הלועזי אטופיק דרמטיטיס.

הטיפול בדיקור סיני עובד דרך נקודות אנרגיה, שממפות את גוף האדם. יש למעלה משלוש מאות נקודות באזורים שונים בגוף. לכל נקודה יש את התפקוד שלה, והמטפל ייבחר על פי האבחנה באילו נקודות להשתמש. לעיתים, עקב טראומה, אורח חיים או סיבות אחרות, נוצרת בגוף זרימה לא נכונה של אנרגיה. הדיקור עוזר לווסת את האנרגיה, ולהחזיר את הגוף לתפקוד נכון יותר. חוסר האיזון יכול לגרום לבעיות רבות, אותן אנחנו מכירים בשמות של סימפטומים או מחלות שונות: כאב גב, כאבי ברכיים, מגרנות, בעיות עיכול, בעיות מחזור ועוד.

בשנים האחרונות הביקוש לטיפולים ברפואה סינית הולך ועולה. אפשר למצוא קליניקות פרטיות, בקופות החולים ואפילו בחלק מבתי החולים בארץ. כיום, למעלה משלושים אחוז מהאוכלוסייה הבוגרת מטופלת בטיפולים סיניים ונתון זה אינו מפתיע בשל היתרונות הרבים של הטיפול הסיני. ניסיון של אלפי שנים של תורת הרפואה הסינית ומחקרים מדעיים שנערכו על ידי הרפואה המערבית מניעים אינספור מטופלים להתנסות בהצלחה בטיפולים סיניים.

מאמר זה נכתב ע"י יובל בלייר מומחה לרפואה סינית

https://www.www.locabizness.com/listing/%D7%99%D7%95%D7%91%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA/

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *