התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

טיפים לניקיון חדר המדרגות

טיפים לניקיון חדר המדרגות

לפני החגים, אחרי החגים ובכלל, כל השנה. אחד המקומות שהכי הרבה רגליים דורכות בו הוא חדר המדרגות. פנינו לחברות ניקיון ואחזקה בראשון לציון וביקשנו כמה טיפים בנושא ניקיון חדר המדרגות. הנה הם לפניכם

חדר המדרגות הוא המקום הראשון שפוגשים, עוד לפני שנכנסו אליכם הביתה. מה תרצו שיהיה הרושם שהוא ישאיר על המבקרים? אומרים שבני האדם נוטים לזכור תמיד את המפגש הראשון עם מישהו או משהו ואת האחרון, אותו הדבר כשמדובר במקום חדש וגם אם זה חדר המדרגות שלכם.

חדרי המדרגות של בניין משותף משמשים לפחות 4 משפחות ופעמים רבות מדובר על 6-8 משפחות, ואם זה נגדל מגורים אז אפשר להגיע גם ל-70 משפחות, תלוי במספר הקומות. אנשים רבים עוברים במדרגות האלו וחשוב לשמור על שירותי חברת ניקיון בתל אביב והתחזוקה שלהם לאורך זמן.

7 טיפים לחדר מדרגות מטופח, נקי ומזמין

  1. כל מדרגה ומדרגה – לא משנה אם יש גרם מדרגות גדול או קטן, חובה לנקות את כל המדרגות מבלי לפספס קומה, ותמיד רצוי להתחיל מלמעלה ולסיים למטה.
  2. אבקת כביסה, חומץ ומים חמימים – המדרגות ישנות וישנם כתמים? הטיפ הבא של מגיע מאחת מחברות ניקיון בנס ציונה הוא: לקחת מטלית מיקרופייבר טובה, להרטיב אותה בתוך דלי של מים חמימים שמהלתם בהם גם כוס אבקת כביסה וכוס חומץ וערבבתם היטב. עברו על כל המשטחים ובכללם המדרגות, הפנלים, המעקה והריצוף של הלובי. המשטחים יהפכו למבריקים, נקיים וללא סכנה של החלקה.
  3. חומר לניקוי אסלות – ניקוי של פנלים וחריצים בין המרצפות. קחו בקבוק של חומר לניקוי אסלות ומרחו ממנו על הרובה שבין המרצפות ועל הפנלים. שפשפו מעט, המתינו כעשר דקות ואז נגבו. הרובה תחזור להיות צחורה כבהתחלה.
  4. ספוגית הקסם – פתרון נוסף ללא מעט לכלוכים עיקשים, ולא תאמינו, אבל גם לרובה ופנלים זהו הספוג הנקרא 'ספוגית הקסם'. הרטיבו במעט מים והעבירו ניגוב על כל המקומות. לרוב הוא יעשה עבודה מעולה.
  5. ריצוף לא מבריק – הלובי איבד כבר מזמן את הברק? זה הזמן לחדש את הפוליש. פוליש איכותי יחזיר למרצפות את הגוון המקורי והטבעי שלהן והמרצפות תיראנה כחדשות לגמרי, מבלי שנדרשתם להחליפן. הפוליש המקצועי איננו רק מריחת חומר. שירותי פוליש מקצועי הוא למעשה ליטוש של המרצפות בשכבות הראשונות שלהן, ואז מריחתו של החומר שישאיר אותן מצופות ומבריקות.
  6. מעלית – במידה ובבניין שלכם יש מעלית, גם היא חלק מהטיפול והניקיון השוטף. חשוב לשים לב שמנקים את המעלית בחומרים המיועדים לחלקים השונים שלה. חומר לא מתאים יכול לגרום נזק או סתם להשאיר את המעלית במראה לא נקי. למראת הזכוכית חומר משלה, לאלומיניום או המתכות האחרות חומר מתאים משלהן וכו.
  7. צמחייה – סיימתם לנקות ואתם מרוצים מהתוצאה? עכשיו הזמן להכניס קצת צבע ירוק, בין אם בצמחייה טבעית ובין אם תבחרו בצמחייה מלאכותית. היום יש לא מעט צמחים מלאכותיים איכותיים שנראים ממש כמו הדבר האמיתי.

להזמנת שירותי הדברה בתל אביב לחצו כאן


עולם שירותי ניקיון בישראל

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *