התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

ימי גיבוש למנהלים – האיכותיים ביותר שתמצאו

תהליך גיבוש מנהלים בארגונים, צבר במהלך העשור האחרון תאוצה. בשל העובדה, שהארגון יצרני בזכות עובדיו, וקודם כל בזכות מנהליו, שכאשר הם מגובשים התפוקות עולות, העובדים מרוצים והארגון בהצלחה מתמדת.

כיוון שמדובר בצוות הניהולי של הארגון, ולא בכל העובדים, חשוב כי התכנים יתאימו ויהיו בעלי ערך מוסף לסוג זה של האוכלוסייה.

יש שאומרים שאין מה לבצע את ההפרדה בין הדרגה הניהולית לעובדים, וכי ימי הגיבוש צריכים להיות לכולם ביחד. הדוגמאות שיוצגו כעת, מעידות על כך, שההפרדה הזאת חשובה, כמובן שלא במקום ימי גיבוש לכלל העובדים, אולם דרגת המנהלים צריכה לקבל עוד בנוסף.

יום גיבוש למנהלים – סדנת מיינדפולנס

הבסיס לתורת המיינדפולנס הוא החוויה העכשווית, ראיית הכאן ועכשיו. מדובר בשיטת תרפיה מאוד פופולרית בעולם המודרני. ההתבוננות היא לא שיפוטית, וכך מתחברת גם לעולם הניהול.

בדרך כלל מדובר בסדנא שאינה חד פעמית, תלוי כמה רוצים להעמיק. החלק הראשון הוא לימוד התיאוריה של השיטה. החלק האמצעי הוא לימוד הטכניקות השונות. החלק השלישי והאחרון מיועד לתרגול.

תרגול המיינדפולנס מדבר על מספר תחומים בחיים, מדיטציה יומית, אכילה, הליכה. במהלך הסדנא מתבצע מעקב און ליין לוודא, כי המנהלים מצליחים לשלב את התרגולים בחיי היומיום.

הערך המוסף לארגון הוא עצום. המנהלים רוכשים פה ידע להתמודדות עם כל מיני סוגי מצבים מאתגרים אתם הם מתמודדים במהלך השוטף בארגון. תעצומות הנפש מתחזקות גם בפאן האישי. הנושא המשותף של הסדנא מגבש אותם בינם לבין עצמם ומאשר להם לקיים דיון על מה שנלמד, ושיח משותף.

חברות הפקה יכולות לסייע בשידוך הארגון למומחה מתאים שיוכל להעביר את המפגשים הללו, במסגרת ימי הגיבוש למנהלים.


אל תפספסו את הכתבה על חופשה משפחתית בצפון


NLP – יום גיבוש למנהלים

 

NLP היא שיטה לשימוש במוח. בסיס השיטה מדבר על כך, שאנו מגיבים אישית וסובייקטיבית לתופעות חיצוניות מסוימות וכי ניתן לשנות את הדרך בה אנו מגיבים. מטרת השיטה היא לחקור את הדרך בה אנו בוחרים להגיב ומדוע אנו מגיבים ככה. מה שכן, מעבר לפסיכולוגיה רגילה שיטת  NLP מציעה דרכים פרקטיות לשינוי הגישה הסובייקטיבית לגבי סיטואציות שקורות, וזאת במטרה לאפשר התמודדות חיובית יותר.

שיטת NLP יכולה לשמש מנהלים לבחון החלטות ותגובות שלהם עצמם, וגם את היכולת להבין ולנהל תגובות של עמיתים לעבודה ושל העובדים. הגיבוש מגיע ממקום של למידת הנושא התרגול ביחד.

גם פה חברת הפקה יכולה לסייע במציאת המנחים המתאימים. ימי הגיבוש יכולים להבנה כתהליך סביב נושא זה.

הערך המוסף לארגון לימי גיבוש למנהלים, אדיר, חשוב לוודא, כי אכן נכנסים ימי הגיבוש האלה לתוכנית השנתית של כל ארגון באשר הוא

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *