התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

למה וכיצד מפרסמים נכון עסק בפייסבוק?

למה וכיצד מפרסמים נכון עסק בפייסבוק?

הפרסום בפייסבוק נחשב לכלי יעיל מאוד להפצה והגדלת החשיפה של עסקים, חברות ומותגים מובילים.

"הכוח" של רשת פייסבוק וההשפעה שלה על משתמשים ברחבי העולם היא עצומה.

קצת נתונים:

  • בעולם קיימים יותר מ- 2.5 מיליארד משתמשים פעילים בכל יום
  • זמן השהות הממוצע של כל גולש בפייסבוק הוא כ-98 דקות ביום (נתון זה הוא משמעותי כאשר רוצים לפרסם את העסק ולהנגיש אותו ללקוחות).

בנוסף לנתונים המטורפים הללו, מנוע החיפוש גוגל, שהוא הנפוץ והפופולארי בעולם, אוסף את המידע והנתונים שלו מהרשתות החברתיות השונות וגם מפייסבוק. להלן מספר דרכים שיעזרו לכם להפיק את התועלת המקסימלית מהדת העסקי של  העסק שלכם בפייסבוק.

התוכן של הפוסט בפייסבוק הוא בעל החשיבות הרבה ביותר

לתוכן, כמו למשל בבניית אתר וכתיבת תכנים אליו, חשיבות משמעותית גם בתהליך השיווק בפייסבוק. התוכן הוא הגורם שימשוך את הלקוחות לדף העסקי של העסק.

חשוב לעדכן את הדף העסקי בתדירות גבוהה ולהעלות אליו לא רק מבצעים, פרסום מוצרים והנחות אלא גם מידע רלוונטי חשוב בתחום של העסק שלכם שייתן מידע בעל ערך עבור הקורא שלך.

רצוי שעדכון הדף יתבצע בתדירות גבוהה, לפחות פעם ביום אם לא יותר מכך. הדף חייב להכיל תוכן חדשני ואיכותי כדי לצבור תאוצה, שיתופים וחשיפה רבה יותר.

ניתן לפרסם שלל תכנים, החל ממוצר חדשני עם תיוג של מיקום בית העסק, מבצעים, תוכן רלוונטי, קישורים לאתר, חדשות בתחום העיסוק של העסק ועוד.

בניית דף נחיתה ממוקד

דף נחיתה הוא מוצר חשוב לא פחות מתוכן, ראשית הוא מקל על הגולשים את האפשרות לקבל עוד מידע חיוני ויעיל על העסק ושנית, הוא מאפשר לגולשים לבצע פעולה באופן ידידותי ונוח לשימוש, כמו יצירת קשר, השארת פרטים, ביצוע רכישה ועוד. כאשר גולשים מגיעים ישירות אל הדף העסקי זה יקל על הגולשים את תהליך ההנעה לפעולה וימנע מהם 'ללכת לאיבוד' כאשר הם מגיעים אל הקיר של העסק בדף העסקי. דף נחיתה הוא דבר יעיל בשיווק בפייסבוק.

יתרונות ייחודים לקידום בפייסבוק על פני כל פלטפורמה אחרת כגון קידום אתר בגוגל – כדי לפרסם את העסק בצורה המיטבית מומלץ לתכנן ולחשוב על כמה צעדים קדימה על תהליך ואסטרטגיית הפרסום הנחוצה לעסק.

יש להגדיר את קהל היעד של העסק ולפיכך להתאים את התכנים המתאימים, לפרסם ולכתוב בשפה מתאימה, לפנות אל הרגש שלו בעזרת  אלמנטים שמשפיעים ומרגשים אותו ועוד.

חשוב להעניק יחס אישי ומיוחד למי שאוהד את הדף באופן קבוע, בניגוד לשאר הגולשים וכך להפוך את הכדאיות להצטרף אל הדף לגבוהה ומזמינה יותר.

היחס האישי והמיוחד הוא כלי אפקטיבי למשיכת לקוחות נוספים. הדרכים לעשות זאת הן – חלוקת מתנות, הקניית הנחות, השתתפות במבצעים, חלוקת בונוסים וכו'.

לפיכך הגולשים מקבלים 'תמורה' והצדקה על ההרשמה והמעקב אחרי הדף העסקי של העס, בשונה מאתר אינטרנט.

סיכום על הפרסום בפייסבוק

לסיכום, כדאי לפרסם את העסק בפייסבוק עקב התפוצה והפופולאריות שלה בארץ ובעולם, ניתן לבצע זאת על ידי חלוקת הטבות לעוקבים אחריכם, התאמת התוכן לקהל היעד, יצירת דפי נחיתה ועוד שלל פונקציות שפייסבוק מציעה למשווקים ובעלי עסקים.

אם וכאשר רוצים לפרסם בפייסבוק חשוב לבצע זאת על ידי פתיחת דף עסקי ולא מהפרופיל האישי. ניתן להיעזר בבעל מקצוע, מנהל מדיה חברתית, שמתמחה בתחום על מנת שיעשה עבורכם את העבודה בצורה אפקטיבית ונכונה. בעלי עסקים רבים נעזרים בשירותיו של איש מקצוע, אם מחוסר זמן ואם מבחינת ידע וניסיון מקצועי ורצון לראות תוצאות מהירות ואיכותיות בשטח.

https://www.webremarketing.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *