התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מחסום חניה – מגן גידור אחזקות בע"מ

מחסום חניה – מגן גידור אחזקות בע"מ

מחסום חניה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. הוא משמש למגוון צרכים, לחניונים פרטיים שבהם רוצים למנוע כניסה של רכבים זרים, למגרשי חניה בתשלום, למבואות מסחריים שבהם מעוניינים למנוע כניסה של גורמים זרים או עוינים וגם במפגשים בין הכבישים למסילת הרכב שבהם יש למנוע סכנה של התנגשות ותאונות.

 

מחסום חניה – מידע קצר על סוגי המחסומים הנפוצים

מחסום זרוע הוא המחסום הנפוץ ביותר, מחסום שאותו אנו רואים בכניסה לבתים פרטיים, למרכזי מסחר, לחניונים ציבוריים ועוד. יש מחסומי זרוע ידניים, אך רוב מחסומי הזרוע הם מחסומים חשמליים.

מחסום זרוע בנוי מבסיס המנוע הכולל מנגנון בקרה, זרוע עולה ויורדת, עמוד נגדי קטן המיועד לקלוט את הזרוע לאחר הירידה ולעתים גם מעינית אלקטרונית המונעת את הורדת המחסום כאשר השטח אינו פנוי. בכניסה לחניונים פרטיים מחסום הזרוע מופעל בדרך כלל באמצעות שלט, ואילו בכניסה לחניון ציבורי, יופעל המחסום באמצעות לחיצה ידנית על כפתור או באמצעות הכנסת כרטיס המיועד לתשלום.

מחסום וילון הוא מחסום שבו הזרוע המתרוממת בנויה בצורה של וילון העשוי מסורגים או ממוטות. מחסומים אלו נפוצים, לדוגמה, במפגשי רכבת, או במקומות שבהם רוצים להדגיש את הנוכחות הוויזואלית של המחסום. מחסום זרוע בצורת וילון הוא מחסום בולט שקשה להתעלם מהנוכחות שלו.

עמודי חניה הם עמודי מתכת חזקים השקועים באדמה. במצב פתוח עמודי המתכת נמצאים בתוך צילינדרים המוטמעים באדמה וכל רכב יכול לעבור עליהם בחופשיות. במצב סגור  העמודים מתרוממים, בולטים מעל פני השטח ואינם מאפשרים לאף רכב לעבור דרכם.

מחסום דוקרנים הוא מחסום הנפוץ ביציאה מחניונים ועוד. מטרת המחסום היא לאפשר רק תנועה חד כיוונית של כלי רכב. הרכב הנוסע בכיוון הנכון משטח את הדוקרנים ויכול לעבור עליהם, רכבים הנוסעים בכיוון הנגדי ייתקלו בדוקרנים, יתקשו לעבור עליהם ולצמיגי הרכב עלול להיגרם נזק רב.

מחסום חניה – 3 דברים שחשוב לדעת

לקוחות רבים אינם מבחינים בין שערים לבין מחסומי חניה. אלו שני מוצרים שונים המיועדים לצרכים שונים. שערים חשמליים לחניה מיועדים לחסימת כניסה של הולכי רגל או בעלי חיים ואילו המחסומים נועדו לחסימה של כניסת רכבים לשטח פרטי.

לפני שאתם קונים מחסום חניה כדאי לבדוק האם המחסום שבחרתם מיוצר מחומרים איכותיים, והאם החברה מעניקה אחריות ומפעילה שירות תיקונים. בכל מחסום שתבחרו, חשוב לבחור מחסום העשוי מחומרים חזקים ועמידים לתנאי מזג האוויר.

חברת "מגן גידור אחזקות" מומחים בפתרונות גידור הכוללים גדרות אלומיניום מציעה את כל סוגי המחסומים. כאן תוכלו למצוא מחסומים  המתאימים לקהל יעד פרטי ולקהל יעד עסקי. כל המחסומים איכותיים ועומדים בכל דרישות הבטיחות.

https://www.www.locabizness.com/listing/%d7%9e%d7%92%d7%9f-%d7%92%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%90%d7%97%d7%96%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a2/

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *