התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מחקר מילות מפתח- מה זה? בשביל מה זה? ואיך עושים את זה?

מחקר מילות מפתח- מה זה? בשביל מה זה? ואיך עושים את זה?

שיווק אינטרנטי מצטיין מתחיל ממחקר מילות מפתח. המן מילות מפתח, מה החשיבות שלהן לפרסום ושיווק באינטרנט ולסיום גם צ'ופר מתנה – 5 כלים חינמיים למציאת מילות מפתח שיקדמו אתכם לתוצאות הרצויות.

יש המון מה לספר וללמד על מילות מפתח ונתחיל מהבסיס. מהן בכלל מילות מפתח?

מילות מפתח אלו בעצם מילים ולפעמים ביטויים שמשמשים את הגולש שמחפש מידע ברחבי האינטרנט על מנת לאתר שירות כלשהו או מענה לשאלות. גם אתם חיפשתם מידע על שיווק באינטרנט וככה הגעתם גם לביטוי "מילות מפתח", נכון? 'מפתח' היא למשל מילת מפתח בחיפוש הספציפי, אבל גם 'קידם אתרים בגוגל' נחשב מילת מפתח. יש מגוון מילות מפתח: ראשוניות או משניות, מילה אחת או מילות מפתח זנב ארוך, ואפילו מילים נרדפות למילה שחשבתם עליה.

איך בוחרים את מילות המפתח הטובות ביותר לשילוב באתר שלכם? כאן נכנס לתמונה מחקר מילות מפתח. עוד לפני שאתם בכלל מקימים את האתר שלכם ברשת, אתם צריכים לעשות את המחקר הזה. מטרת המחקר היא הצגת הנתונים שיסייעו לכם בכל הפעילויות הקשורות למה שמכונה שיווק במנועי חיפוש SEO. נתוני מחקר כה חיוניים כשאתם מתכננים את האתר שלכם, מבקשים לכתוב תכנים לאתר שלכם או כשאתם מעוניינים לפרסם בגוגל אדס וכו'.

כשאתם רוצים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, המחקר הזה הוא מהדברים הראשונים שיש לעשות, הוא הבסיס לקידום טוב ובלעדיו, יש סיכון שתשקיעו שעות וממון במאמרים טובים, בתכנים עם ערך מוסף לקורא, אבל לא תצליחו להגיע למספיק קוראים, כי ללא מילות מפתח טובות תישארו מאחור.

איך עושים זאת תכלס? 5 כלים חינמיים שיעשו לכם חיים קלים:

#1 תתחילו וגוגל ישלים. מכירים את זה שאתם נכנסים לחפש בגוגל ורושמים מילה ראשונה והוא כבר מציע השלמות? אז זה. רושמים למשל: שיווק וגוגל מציעה שיווק באינטרנט, שיווק דיגיטלי ועוד.

#2 השתמשו ב-UberSuggest . זהו כלי חינמי שמספק לכם רשימה של מילות מפתח שמכונות "זנב אורך" ומתבסס על מילה שתתנו לו. הוא תומך בעברית והמגוון שהוא מציע עשיר מאוד.

#3 עוד כלי חינמי הוא Google Trends. הכלי הזה כשמו כן הוא. הוא מראה לכם מגמות חיפוש לחיפושים שונים. שימו לב שהוא מציג רק מגמות וחייבים לעבוד אתו בשילוב כלים נוספים.

#4 לחקור את המתחרים האחרים ומה מילות המפתח שהם כבר בחרו. הם הרי כבר השקיעו במחקר מילות מפתח, אז למה שלא נעזר בהם?

#5 לעבוד עם מגוון הכלים הקיימים מאחר וכל כלי מבסס את החיפוש שלו על מאגר אחר. שילוב הוא דרך המלך.

כפי שפתחנו בהתחלה, זהו רק קצה המזלג בכל הקשור בחקר של מילות מפתח. הנושא רחב מאד ובעל חשיבות ענקית לקידום האתר שלכם. המשיכו לקרוא לעומק את התכנים הקשורים לתחום כמו: פרסום בגוגל, קידום אתרים אורגני, קידום ממומן ועוד.


Agam שיווק באינטרנט

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *