התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

ערבי גיבוש חברה- מה צריך לדעת לפני שמחפשים

ערבי גיבוש חברה- מה צריך לדעת לפני שמחפשים

אם תחפשו ברשת 'ערבי גיבוש חברה' יעלו לכם אינספור אפשרויות ושלל הצעות. איך תדעו לבחור? קודם כל לפני שאתם ממהרים להקליק על אחת התוצאות קחו בחשבון שמה שמתאים לחברה אחת לא מתאים לחברה שנייה ומה שהיה טוב לחברה אחרת לא בטוח מתאים לחברה שלכם. רק אתם מכירים את הארגון שלכם ויודעים אילו פעילויות מתאימות לעובדים ומה יצליח ומה פחות. עכשיו שאתם יודעים מה הכיוון- זה הזמן לחפש ערבי גיבוש חברה.

ערבי גיבוש חברה- מה צריך לדעת לפני שמחפשים:

אז לפני שמחפשים כאמור צריך להחליט על כיוון- אין מה לחרוש את כל הרשת אלא לחפש קונספט מסוים שאתם רוצים או אפילו כיוון כללי. אם אין לכם כיוון כללי כדאי לפחות שתעשו סוג של מיפוי של עובדי החברה- כמה עובדים יש, מה הגילאים, האם יש רוב של נשים או רוב של גברים, האם יש יותר מבוגרים או יותר צעירים, במידה ויש דתות שונות או אנשים דתיים חשוב לדעת זאת. אם יש אופי מסוים לעובדים- פעיל ופרוע שיעדיפו ערבי של יום גיבוש לעובדים פרועים ופעילויות חוץ או שמדובר בחברה של עובדים רגועים שיעדיפו ערבי גיבוש חברה שקטים ורגועים.

ערבי גיבוש חברה- למה לא לעשות את זה לבד:

תראו כמה זמן לכם למפות את עובדי החברה הרצונות והצרכים שלהם עכשיו לכו תתחילו להתאים את הכל ולתכנן את הפרטים הגדולים והקטנים- זו משימה אינסופית שפשוט לא נגמרת! אל תתישו את עצמכם- בכדי שגם לכם יישאר כוח להתגבש עם העובדים- העבירו את האחריות ואת המשימה לחברת הפקה מקצועית שחלק מהתפקידים שלה והמומחיות שלה זה ארגון ערבי גיבוש חברה, ארגון- וכל מה שתרצו.

המטרה מאחורי כל פעילות גיבוש בין אם מדובר בפעילות בוקר, אירוע ערב או אפילו סדנת הנמשכת מספר ימים- היא לגבש את העובדים. להפוך את קבוצת העובדים לצוות של עובדים שיעבדו ביחד ויתמכו זה בזה. לא כולם חברים וגם לא כולם יהיו אבל גם לא כולם מכירים וברגע שעובדים ביחד ומבלים ביחד בעיקר ובייחוד בזמן פעילות גיבוש לומדים להכיר ולגלות צדדים אחרים וגם מבלי לשים לב לומדים לעבוד יחדיו גם אם זו פעילות גיבוש ולא עבודה באותו הרגע.

המטרה המשנית היא לעשות כיף לעובדים! לשחרר אותם רגע מהמשימות הבלתי פוסקות ומהעבודה הבלתי נגמרת במשרד ולעשות להם שמח וכיף ונעים.

אז חפשו 'ערבי גיבוש חברה' עכשיו כשאתם כבר יודעים יותר מאשר פחות מה אתם צריכים ולמה!

צ'ילי הפקות

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *