התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

פחי איסכורית – מגן גידור עונה על השאלות

פחי איסכורית – מגן גידור עונה על השאלות

פחי איסכורית נפוצים מאוד בכל העולם וגם בישראל. הם משמשים למגוון רחב של שימושים, לגידור אתרי בנייה, לקירוי מבנים, לבנייה קלה ועוד. כדי להכיר היטב את התכונות והיתרונות של האיסכורית פנינו אל חברת "מגן גידור ואחזקות בע"מ" המתמחה בתכנון ובניה בעזרת איסכורית והפנינו אליהם מספר שאלות.

איסכורית – לכל שאלה תשובה

שאלה: מהם היתרונות של חומר איסכורית?

תשובה: פחי איסכורית הם בעלי משקל נמוך, ולכן אפשר לשנע אותם בקלות ממקום למקום ללא עלויות גבוהות של הובלה.

איסכורית הוא חומר עמיד לטווח של שנים ארוכות, הוא עמיד בכל תנאי מזג אוויר, גם  בתנאים קשים וקיצוניים.

כאשר משתמשים באיסכורית לבנייה קלה אפשר להכניס חומרים מבודדים בין שתי יריעות ולבנות קיר עמיד אשר יבודד היטב את המבנה מפני חום וקור.

איסכורית מחליפה את חומר האזבסט אשר שימש בעבר לקירוי גגות. בשונה מחומר האסבסט, האיסכורית אינה מסכנת את הבריאות ונחשבת לחומר בטוח מבחינה בריאותית.


שאלה: למה משמשים פחי איסכורית?

תשובה: איסכורית משמש כחומר גלם לבניית גדרות, במיוחד בגידור של אתרי בנייה. פחי האיסכורית מגיעים באורכים שונים, אפשר לחבר את היריעות אחת לשנייה וכך לקבל גדר בכל אורך רצוי.

פחי איסכורית משמשים להצבה של גגות ולוחות קיר בבנייה קלה.

פחי איסכורית משמשים כחיפוי לרצפה בשילוב עם חומרים אחרים.

איסכורית משמשת כסיכוך וגגות לפאנלים סולאריים. החוזק של החומר והעמידות של החומר לטווח רחוק מעניקים פתרון אידיאלי לסיכוך של סככות וגגות במבנים שבהם ממוקמים פאנלים סולאריים.


שאלה: האם איסכורית דורשת תחזוקה רבה?

תשובה: ממש לא. לאחר שבונים את המבנה או את הגדר יש צורך לנקות את השבבים שנוצרו כתוצאה מחיבור היריעות או מהברגת הברגים. מיד לאחר ההתקנה אפשר להתחיל להשתמש במבנה.

אם המבנה נמצא באזור מוצל, מומלץ לנקות אחת לתקופה את העלים והענפים שהצטברו על גג המבנה. טיפות הגשם נכלאות בין העלים והענפים והן עלולות לחלחל אל תוך היריעה ולגרום לרטיבות.


שאלה: האם המבנים העשויים מאיסכורית מבודדים מפני קור וחום?

תשובה: כן. כאשר מקימים מבנה מפחי האיסכורית מציבים שתי יריעות אחת מול השנייה וביניהם מכניסים חומרי בידוד כמו פוליאוריתן או פוליסטירן. חומרי הבידוד מצליחים לבודד היטב את המבנה ולא אחת, קורות האיסכורית משמשות לבניית חדרי קירור או לבניית חדרים מבוקרי אקלים לענף הרפואה ועוד.


שאלה: האם אפשר לפרק גדר הבנויה מפחי איסכורית?

תשובה: כן. גדר האיסכורית קלה לפירוק, אפשר לפרק אותה בקלות ולהעביר אותה למקום חדש.

קראו עוד על שערים לחצר בית

רוצים עוד פרטים? כנסו עכשיו לכרטיס העסק של:

מגן גידור אחזקות בע

אולי יעניין אותך: מנעולן בגני תקווה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *