התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

פרסום חינם – איך להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם, ובחינם!

פרסום חינם – איך להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם, ובחינם!

 

פרסום חינם – איך להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם, ובחינם!
עבור רוב האנשים צמד המילים פרסום ושיווק מעלים אסוציאציה של כסף גדול, הוצאות והשקעה כספית גדולה. אך תתפלאו, רשת האינטרנט מאפשרת לנו מגוון של דרכים לפרסום חינם של העסק שלנו. כל דרך שונה מחברתה, וכל אחת דורשת מיומנות שונות והשקעה שונה, אך השורה התחתונה משותפת לכולן, מלבד הזמן שלכם, ההשקעה בפרסום לא תעלה לכם מאומה והתוצאות יהיו מצוינות!

פרסום חינם – 7 שיטות פרסום חינם ברשת

  • כתבו בלוג. רשת האינטרנט מציעה מספר פלטפורמות חינם שבאמצעותן אתם יכולים לכתוב בלוג ולקדם אורגני בגוגל. כתיבת הבלוג תהפוך אתכם, במשך הזמן, לאוטוריטה ולמובילי דעה בתחום שבו אתם עוסקים. אם תכתבו כתבות מעניינות, הגולשים יעקבו אחרי הכתיבה שלכם, יחכו לפוסטים חדשים ובשעת הצורך יפנו אליכם כדי לרכוש את המוצר או את השירות שלכם.
  • היו פעילים ברשתות החברתיות. הרשת החברתית המובילה והמתאימה כמעט יותר מכולן לשיווק ופרסום היא רשת הפייסבוק. הקימו דף עסקי והתחילו לצבור חברים בדף. פרסמו פוסטים קלילים ומעניינים בדף העסקי שלכם ושתפו אותן גם בקבוצות. ברשת הפייסבוק יש מאות קבוצות עם אלפי אנשים העוסקות בתחומים שונים. מצאו את הקבוצות המתאימות לתחום שלכם ופרסמו שם.
  • פרסמו את בית העסק שלכם באינדקס עסקים. ערכו חיפוש במנועי החיפוש ואתרו את האינדקסים המתאימים לתחום שלכם והירשמו בהם. רוב האינדקסים מאפשרים רישום קל, ידידותי ונוח, תוכלו לבצע את הרישום במספר דקות, לבד ללא עזרה מקצועית – כאשר אתם מחפשים אינדקס עסקים שימו לב האם הוא מכיל את הקטגוריה הרלוונטית לעסק שלכם, כגון: ניקיון בתים בתל אביב. הפרסום בקטגוריה המתאימה בתוך העסק יקל על הגולשים המחפשים את המוצר שלכם להגיע אליכם.
  • בעת הפרסום באינדקס הגדירו והסבירו במילים פשוטות, אך מדויקות את השירות ואת הייחודיות של המוצר שלכם. אל תשכחו לפרט את פרטי הקשר שלכם כמו טלפון, דוא"ל, כתובת אתר ועוד. אינדקסים רבים מאפשרים גם להוסיף תמונה, סרטון, קופון וקישור לאתר שלכם.
  • השתתפו בפורומים ייעודיים העוסקים בתחום שלכם. הפעילות בפורום היא הזדמנות מצוינת לחשוף את בעסק או המוצר שלכם ולהיחשף בצורה בלתי פורמאלית ללקוחות פוטנציאליים. ככל שיותר אנשים יכירו את העסק או את המוצר, כך החשיפה שלו תגדל ובעת הצורך, האנשים יפנו אליכם וייהפכו מקוראים ללקוחות.
  • פרסמו מאמרים מקצועיים באתרי מאמרים. בחרו אתרים שמספר הגולשים בהם גדול ופרסמו בהם מאמרים מקצועיים. בסיום המאמר הוסיפו קישור לאתר שלכם. זה גם יפרסם את העסק, גם יגדיל את התנועה לאתר וגם  יקדם אתכם במנועי החיפוש.
  • הוסיפו  חתימה אישית בתחתית כל דואר אלקטרוני שאתם שולחים. פרסמו את כתובת האתר, את דף הפייסבוק, את המוצר, את הטלפון ועוד. בדרך זו כל מי שיקבל מכם דואר אלקטרוני, ייחשף אל המוצר שלכם.

מחפשים דרך מצוינת לפרסום בחינם? הירשמו לאינדקס העסקים Check Me In, האינדקס  המתקדם לעסקים מקומיים. להרשמה לאינדקס לחצו כאן

פוסטים קשורים