התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים– הסוד להצלחת האירוע

קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים– הסוד להצלחת האירוע

במהלך חיינו אנחנו נוהגים לחגוג לא מעט אירועים פרטיים כמו שבת חתן, חינה, ימי הולדת עגולים, ברית מילה, בר או בת מצווה, חתונה, חתונת זהב וכו'.

לעיתים אנחנו גם עורכים אירועים עסקיים כמו השקה למוצר חדש בחברה, ערב עובדים, כשהעסק חוגג כך וכך שנים ועוד.

לעיתים אנחנו בוחרים לקיים אירוע קטן, מצומצם ואינטימי בחוג המשפחה והחברים הקרובים ולעיתים אנחנו בוחרים לקיים אירוע גדול שעושה רושם עם הרבה משתתפים.

בעבר היינו מוזמנים וחשופים לאירועים רק לעיתים רחוקות אך כיום בגלל שאנחנו מוזמנים ללא מעט אירועים ונחשפים למגוון רחב שלהם כל אחד רוצה לחדש, להיות מיוחד יותר ויצירתי יותר מהאחר. שדווקא האירוע שלו ייחקק יותר אצל המוזמנים.

אולי יעניין אותך קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

בכל אירוע בין אם הוא קטן או גדול בוודאי נרצה כי האירוע שלנו יהיה מכובד ומושקע. החלטה על כיוון כזה או אחר משפיעה על תקציב האירוע.

מהם הגורמים אשר ישפיעו על תקציב האירוע:

  • מיקום האירוע–עלינו לתת את הדעת האם נרצה לקיים את האירוע בבית שלנו, באולם או בחיק הטבע. אם החלטנו לקיים את האירוע בחייק הטבע, נצטרך לדאוג גם לגנרטור על מנת שיוכל לספק חשמל ולאפשר לנו להגיש את המנות חמות וטעימות ועוד דברים נוספים מה שכמובן ישפיע על העלויות.
  • האם נבחר להגיש לאורחים שלנו קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי כשר. זו החלטה מאוד חשובה מכמה סיבות: אנחנו צריכים לתת מענה למגוון רחב של אורחים שלעיתים יש להם צרכים שונים כמו באם הם טבעונים, צמחונים, רגישים לגלוטן ועוד. קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים יכול לבוא בחשבון.
  • כמות המנות– ככל שכמות המוזמנים תהיה גדולה יותר כך נדרש לכמות מנות גדולה יותר, מה שיגרום שהעלות תהיה גבוהה יותר.
  • אם בחרנו בקייטרינג בשרי גם סוגי הבשר אותם נזמין ישפיעו על העלויות. לסוגי הבשר השונים יש מחירים שונים. אם נגיש יותר עופות נוכל להוזיל את העלויות או אם נגיש יותר בשר בקר נייקר את העלויות.
  • צורת ההגשה–האם נבחר להשתמש באירוע שלנו בדוכני מזון לאירועים או אם נבחר להזמין מגשים מוכנים מראש או שנבחר להגיש בסגנון בופה או הגשה סביב שולחנות עם מלצרים. לכל אחת מהאופציות יש כמובן השפעה אחרת על התקציב.

להזמנת קייטרינג לאירועים עסקיים

על כן באם עומד לרשותנו תקציב מוגבל, יש לתת את הדעת לכל אחד מהסעיפים שהוזכרו.

כאשר אנחנו עורכים אירוע קטן נדרש לתת תשומת לב יתרה לכל פרט ופרט מאחר ובאירוע קטן כל אחד מהפרטים חשוף יותר לעיני האורחים. נדרשת מחשבה מעמיקה על סוג האירוע וסוג המוזמנים וכמובן להקפיד על כל פרט ופרט כדי שהאירוע יהפוך לחוויה מוצלחת.

בבואכם לבחור את חברת הקייטרינג שתיתן לך שירות עליכם לבחון את היכולות הלוגיסטיות של החברה אותם בחרתם. קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים יכול לתת מענה לסוגיה זו כשאתם ניגשים לקבל החלטה.

נויה פוד – דוכני מזון וקייטרינג שף

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *