התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

קרטונים לאריזה בירושלים

קרטונים לאריזה בירושלים

כל מי שעוסק בהובלת דירות יודע שהצלחת ההובלה תלויה בטיב הקרטונים. אנו בחברת פלא אריזות מייצרים קרטונים באיכות גבוהה. כל הקרטונים חזקים ועמידים ומגיעים במגוון של גדלים ובמידות שונות של עובי הדפנות.

מחפשים קרטונים לאריזה בירושלים, מצאתם!

איך לבחור קרטונים לאריזה – 5 טיפים חשובים!

את הקרטונים יש להתאים למוצרים ולתכולה שאותה אנו צריכים לארוז. חשוב לדעת יש קרטונים מסוגים שונים, יש קרטון חד גלי, יש קרטון דו גלי ויש גם תלת גלי. המושגים חד, דו או תלת מתארים את מספר השכבות שמהן מיוצר הקרטון ככל שדפנות הקרטון מכילות מספר גדול יותר של שכבות נייר, כך הקרטון יהיה חזק ועמיד יותר.

אם אתם צריכים לארוז ספרים או מוצרים כבדים, עליכם לבחור בקרטון תלת גלי או לפחות דו גלי. אם אתם רוצים להעביר תכולה קלה יותר, כמו בגדים למשל, קרטון חד גלי יספיק.

קרטון חד גלי זול יותר מבין סוגי הקרטונים האחרים והוא מתאים לאריזה של תכולה עד לחמישה עשר קילו.

את מוצרים השבירים כמו כוסות, צלחות, מגשי זכוכית ועוד, על אף שהם קלים מומלץ לארוז בקרטונים עבים יותר. עובי הקרטון יגן על הכלים בפני מכות, גם חלשות, וימנע את השבירה שלהם. כאשר אורזים מוצרים שבירים, רצוי גם לרפד את הארגז בנייר משי בתחתית הארגז ובין הכלים לדפנות. נייר המשי ימנע חיכוך של הכלים אחד עם השני ויגן עליהם.

יש סוגים שונים של גדלים. כדאי לבחור מספר גדלים. לכאורה נראה שטוב יותר לבחור קרטונים גדולים כדי שיכילו יותר מוצרים, אך לא. אם הקרטונים יהיו גדולים וכבדים הם יכבידו על המובילים ותמיד יהיה חשש שהם ייקרעו במהלך המעבר. את הספרים ואת המוצרים הכבדים ארזו בקרטונים קטנים, גם אם יהיה צורך במספר גדול יותר של ארגזים.

קרטונים לתליית בגדים מגיעים עם ידית תלייה. לאחר שתתלו את הבגדים הקרטון ייסגר הרמטית וכך תוכלו להגן על הבגדים היקרים מפני אבק ולכלוך אחר האופייני למעבר דירה. לאחר שתגיעו אל הדירה החדשה, תוכלו להעביר מיד ובקלות את הבגדים אל הארון. אם עדיין לא הספקתם לרכוש ארון בגדים בדירה החדשה, תוכלו להמשיך לאחסן אותם בקרטוני התלייה עד אשר הארון החדש יגיע.

בחברת "פלא אריזות" מספקים קרטונים למעבר דירה איכותיים מכל סוג, נוסף לקרטונים נשמח להציע לכם מוצרי אריזה נוספים כמו נייר משי, ניילון בועות, פצפץ, נייר דבק ועוד.

אולי יעניין אותך: מנעולן 24 שעות

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *