התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

שיווק אתרים באינטרנט – מהם כלי הפרסום המובילים?

שיווק אתרים באינטרנט – מהם כלי הפרסום המובילים?

שיווק באינטרנט הוא כלי רב עוצמה שכל בעל עסק חייב לנצל אותו. מיליוני אנשים בכל שעה ברחבי העולם גולשים ברשת, מספיק שעשרה אחוז מהם ייחשפו אל המסרים השיווקיים שלכם ומחזור העסקים שלכם יגדל ויגדל…

עולם הפרסום הוא עולם יקר, אך הפתעה, ברשת האינטרנט תמצאו כלי שיווק אפקטים במחירים אטרקטיביים, חלקם בחינם וחלקם בעלויות נמוכות, יחסית למדיות האחרות.

שיווק אתרים באינטרנט – מהם כלי הפרסום המובילים?

בניית אתר וקידום אתרים אורגני – קידום אורגני, טבעי, של האתר יביא לחשיפה ענקית של המוצרים או השירות שלכם וככל שתהיו במקומות גבוהים יותר של מנועי החיפוש, כך החשיפה שלכם תהיה גבוהה יותר.  קידום האתר דורש עבודה מקצועית, העלות לא זולה, אך התוצאה כדאית בהחלט.

פרסום ממומן בגוגל – גוגל מעמידה למפרסמים מערכת לפרסום מודעות בתשלום. המודעות מופיעות בראש דירוג התוצאות ורק כאשר הלקוח הפוטנציאלי מקליק על המודעה, אתם תחויבו בתשלום.

שיווק באמצעות דיוור ישיר- זוהי שיטה חינמית של פרסום, שיטה ותיקה שלא נס ליחה. אתם צריכים לאסוף כתובות מייל של לקוחות פוטנציאליים ולשמור אתם על קשר באמצעות שליחת מייל אחת לתקופה. ספרו להם על אודות המוצר, על מבצעים, על הנחות, על מוצרים חדשים ועוד.

שיווק בפייסבוק – כל אחד יכול להקים ללא עלות דף עסקי בפייסבוק ולהתחיל לצבור בו אוהדים וחברים. עמוד פייסבוק הוא דף אינטרנט לכל דבר שיופיע, אפילו, בתוצאות הדירוג של מנועי החיפוש. אתם יכולים להעלות בדף מסרים שיווקיים, תמונות מבית העסק, לשמור קשר עם הלקוחות ועוד. אם תרצו להגדיל את התפוצה של המסרים השיווקיים תוכלו לעשות פרסום ממומן בפייסבוק בתשלום, אך יחסית לעולם הפרסום, העלויות של פרסום ממומן בפייסבוק נמוכות.

שיווק ביו טיוב –  רשת היו טיוב מאפשרת לכם להעלות סרטונים המתארים את המוצר שלכם. בסרטונים  תוכלו להסביר איך משתמשים במוצר, מהם היתרונות שלו ולמה כדאי לרכוש אותו, והכול בחינם. את הסרטונים אתם יכולים לשתף במקומות נוספים ברשת ואם יתמזל לכם המזל, הם יהפכו לוויראליים והחשיפה למוצר תגדל. אם תרצו, בתוספת תשלום תוכלו לנהל קמפיין של קידום ממומן של הסרטונים.

שיווק באינטרנט באמצעות תוכן זהו אחד מדרכי השיווק החדשים והיעילים שרשת האינטרנט מציעה. תוכלו לספר את הסיפור של החברה, לתת מידע מקצועי על השירות או על המוצר שלכם. את התוכן תוכלו לפרסם באתר או לפתוח בלוג מקצועי. כאשר הגולש ייחשף אל האתר שלכם, הוא יקרא את התוכן, יתרשם מהידע ואתם תהפכו להיות עבורו אוטוריטה מקצועית. בזמן אמת כאשר הוא יידרש למוצר שלכם, הוא יפנה אליכם.

שיווק באמצעות באנרים –הבנארים הם הפרסומות הקופצות מול עינכם כאשר אתם גולשים ברשת, אומנם הבנארים נחשבים למטרד מציק, אך על אף זאת אי אפשר לזלזל בכוח השיווקי שלהם.

אל תפספסו מאגרי תמונות

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *