התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

שער חשמלי לחניה – כל היתרונות

שער חשמלי לחניה – כל היתרונות

בעבר לא היו לכולם מכוניות ואם היו אז לא יותר ממכונית אחת שלרוב חנתה ברחוב מול הבית. עם השנים וההתפתחות הטכנולוגית לכל משפחה יש בטוח מכונית אחת אם לא שתיים, וגם חניה פרטית. וגם שם ישנה התקדמות- אם בעבר הייתה חניה ללא שער לחניה ולאחר מכן חניה עם שער ידני לחניה- היום כמעט לכל חניה או לא לכולן יש ער חשמלי לחניה.

שער חשמלי לחניה- הדרך הטובה ביותר לשמור על החניה שלכם:

כמו שהטכנולוגיה התפתחה, המשפחות גדלו והסביבה השתנתה- ככל שיש יותר מכוניות צריך להשגיח על יותר מכוניות. וככל שיש יותר מכוניות יש פחות מקום לחנות. חניות הפכו למצרך נדיר חניות ציבוריות עולות לא מעט וחניות פרטיות נקנות בכסף וצריך לשמור עליהן. ואיך אפשר לשמור על החניה שלכם בצורה הטובה ביותר? עם שער חשמלי לחניה. (קראו עוד על מחסומי חניה)

שער לחניה שרק אתם יכולים לשלוט בפתיחה ובסגירה שלו- אם דרך הטלפון הנייד או בלחיצת כפתור משלט רחוק- רק אתם אלה שמחליטים מתי הוא נפתח ומתי הוא נסגר וכך כשאתם חונים בחניה הוא שומר על המכונית שלכם בתוך החניה ומקשה על פורצים להיכנס, וכאשר אתם לא חונים בחניה- הוא נסגר לאחר צאתכם ולא מאפשר לאנשים לא מורשים לחנות במקומכם בחניה שלכם.


גולשים נוספים התעניינו גם בגדרות אלומיניום


שער חשמלי לחניה- כל היתרונות:

אין ספק ששער חשמלי לחניה הוא פתרון נהדר לבית פרטי וגם לבניין מגורים משותף בו יש מספר חנויות מצומצם לכל אחד מהדיירים והם לא מעוניינים שמי שלא גר בבניין ולא רכש חניה יחנה באחת החניות האלה. ברגע שיש שער חשמלי לחניה שרק המורשים יכולים לפתוח אותו- זה כבר פותר את העניין.

גם במקומות ציבוריים שער חשמלי לחניה הוא פתרון נהדר- בגלל שהוא שומר על חנויות של לקוחות בלבד במרכזי קניות קטנים כאשר רק למורשים ולבעלי החנויות והחניות יש את האפשרות לפתוח את השער. גם במקומות שצריך לשלם על החניה הוא מווסת את התשלום שכן רכב שלא שילם טרם היציאה מהחניה לא יוכל לצאת מהחניה כי השער החשמלי פוט לא יתרומם.

יתרון נוסף בחניונים ציבוריים כמו של בנייני משרדים או של קניונים ומרכזי קניות גדולים הוא היתרון הביטחוני- כאשר יש שומר בכניסה שעליו לבדוק את המכוניות שרוצות להיכנס לתוך החניה ולדבר מילה או שתיים עם נוסעי הרכב- חשוב ביותר שרק הוא יהיה זה שיוכל לתת את ההוראה להרים את השער וכך זה מחייב גם בצורה בטיחותית כל רכב להאט, לעצור, להזדהות בפני השומר, לקחת כרטיס חניה ורק אז השער החשמלי של החניה עולה והרכב יכול להיכנס.


מגן גידור אחזקות בע

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *