התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

הסודות להצלחת ערב גיבוש לעובדים

הסודות להצלחת ערב גיבוש לעובדים

גיבוש בשעות הערב אחרי יום עבודה ואחרי כמה שעות בבית יכול להיות פתרון קל ונוח לארגון ערב פעילות לעובדים, חידוש אוירה והטענת מצברים לעובדים. בימי הקיץ חוף הים הוא מקום שנותן מענה גם מבחינת מזג האוויר, האווירה, מלא באטרקציות פעילויות לעובדים ומתאים כמעט לכולם. וגם מקומות סגורים יכולים לבוא בחשבון בימי החורף הקרים. בכל מקרה ערב גיבוש לעובדים זה ערב רגוע, משחרר, נעים ועם המון אפשרויות מגוונות. אם השעות הרבות במשרד גרמו לכם לחשוב על אור הירח, אם השתזפתם מספיק מאור הניאון ואתם מוכנים לראות גם אורות צבעוניים אחרים ואם הגיע הזמן לארגן ערב גיבוש לעובדים במשרד התקשרו אלינו: צ'ילי הפקות לערב שיזכרו להרבה זמן.

למה דווקא בערב?

עובדים בארגונים גדולים מבלים שעות רבות במשרות מלאות במשרדים תחת אורות הניאון  ומעטות ההזדמנויות של העובדים לבלות ביחד, מחוץ לשעות העבודה, בשעות הערב ויותר מכך בילוי משותף רגוע נעים ומשחרר. בנוסף האווירה היא אחרת, פחות לחוץ להגיע הביתה בעיקר אם תכננו את האירוע לערב שלמחרת אין בו עבודה, ויש כאלה שיעדיפו ערב עם אלכוהול לטובת האווירה המשוחררת רק זכרו: "אם שותים לא נוהגים".

רוצים דוגמה? בבקשה:

כיאה לבילוי ערב, תהיה פעילות רגועה נעימה וכיפית, זה יכול להיות סרט, הצגה, סטנד-אפ, הרצאה, סיור מודרך בסמטאות או בשווקים, טיול עששיות, כל דבר שהוא מהנה רגוע ונעים, בנוסף תהיה גם מסעדה או ארוחה שנביא מקייטרינג כשר ומתאים לאופי העובדים. הכל במסגרת התקציב והצרכים של העובדים.

והתפריט? שווה ביותר:

דוגמאות לבחירה:

מסעדה איטלקית – סלטים, מאפים, פיצות, פסטות, קינוחים, שתיה חמה וקרה.

דוכני מזון שונים בהתאם לאופי המקום

טעימות בשווקים


לחצו כאן ימי גיבוש


רוצים אפשרות נוספת? בבקשה:

סדנת בישול או סדנת מאסטר – שף זו אפשרות שגם בעלת ערך ללימוד רזי המטבח שתמיד כיף ללמוד וליישם אחר כך בבית וגם ארוחה משותפת עם החברים מהעבודה, יש אפשרויות רבות לסדנאות מכל סוגי הבישול האפייה והקונדיטוריה שיכולים לעניין קהל רחב ומתאים לכל הגילאים ולכל השכבות.

ארגון ערב גיבוש לעובדים דורש חשיבה יסודית ועמוקה על הפרטים הקטנים ביותר, על מנת לתת לעובד את ההרגשה שהשקיעו בו. תכנון וחשיבה מחוץ לקופסא זה המפתח להצלחת הערב והאירוע.

כשמתכננים אירוע עם משתתפים רבים מומלץ לקחת חברת הפקות עם ניסיון ופתרון לכל מענה וצורך. חברת צ'ילי הפקות זו חברה עם אנשי מקצוע מנוסים יצירתיים שיכולים למצוא את האירוע המתאים בדיוק לעובדים בארגון שלך.

רצוי להיערך מראש לתכנון ערב הגיבוש, למצוא תאריך מתאים, פעילות, חשיבה על הסעה או הגעה, שעות שתואמות את אופי האירוע והעובדים, תוכן הפעילות, עמידה בתקציב, מציאת רעיונות יצירתיים ופתרונות לאתגרים והכל תחת מטרייה אחת.

אז אל תהססו – התקשרו והתחילו ליהנות.


צ'ילי הפקות

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *