התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

נא להכיר – פרגולת אלומיניום תלויה

נא להכיר – פרגולת אלומיניום תלויה

פרגולת אלומיניום תלויה היא אחת מסוגי הפרגולות הפופולאריות בין משפחת הפרגולות מאלומיניום. חומר האלומיניום הוא חומר קל משקל והודות לכך אפשר לתלות את  האלומיניום ישר מהקיר ולוותר על רגליים תומכות.

פרגולות אלומיניום תלויה מגיעה במגוון עיצובים, היא מתאימה כמעט לכל מקום ובמיוחד למקומות שבהם אין אפשרות להתקין פרגולה עומדת.

מעוניינים לשמוע המלצות וחוות דעת על פרגולות אלומיניום תלויה, צרו קשר עם "מגן גידור", נשמח לשתף אתכם בהמלצות של לקוחות מרוצים שנהנים יום יום מהפרגולות שצוות העובדים שלנו התקין להם.

פרגולת אלומיניום תלויה של מגן גידור אחזקות

פרגולת אלומיניום תלויה, הנקראת גם בשם פרגולה מרחפת, נראית בדיוק כמו אחותה, פרגולת האלומיניום העומדת, אלא בהבדל קטן, במקום להישען ולהיתמך בקרקע, הפרגולה התלויה נתלית על קיר הבית החיצוני בעזרת מותחנים שונים. הזווית שבה נתלית הפרגולה ודרך התליה נעשים בהתאם לתקן קבוע שקבע קונסטרקטור מקצועי כדי להבטיח את העמידות והבטיחות שלה.

כמו בפרגולה רגילה, גם בפרגולה נתלית אפשר להתקין תוספות כמו תאורה, מאוורר תקרה, סוגים שונים של קירויים, פאנל מבודד ועוד.

למה ולמי כדאי להתקין פרגולת אלומיניום קבועה

כאמור, בפרגולה עומדת רגלי הפרגולה חייבות להיתמך ולהיות מקובעות לקרקע. אם הגינה שלכם לא מרוצפת, אם אין לכם משטח בטון בגינה, אלא מרבדי דשא, פרגולה תלויה תחסוך את הצורך לחפור יסודות בטון בתוך מרבדי הדשא.

אם יש לכם שכנים למטה, או מרתף בווילה, חפירת יסודות הבטון עלולה לגרום לנזילות ולבעיות איטום, ולכן במקומות אלו מומלץ להתקין פרגולה תלויה.

יש לכם מרחב קטן יחסית בגינה ורגלי הפרגולה עלולות להצר אותו ולהפריע למעבר, או שאתם רוצים להתקין פרגולה במרפסת ואין אפשרות להתקין פרגולה עומדת, פרגולה מרחפת היא הפתרון המתאים. הפרגולה המרחפת תעניק את הקירוי הרצוי בלי לגזול מקום מיותר ובלי לפגוע במרחב.

איפה אי אפשר להתקין פרגולה מרחפת?

תופסני הפרגולה המצמידים את הפרגולה לקיר בחוזקה צריכים אחיזה יציבה וחזקה, ולכן אפשר להתקין אותם רק על קירות בטון או על רצועות בטון. אם הבית שלכם או המקום שבו אתם רוצים להתקין פרגולה תלויה בנוי מבנייה קלה, קירות הבנייה לא מספיק חזקים ולא יוכלו לאחוז בחוזקה בתופסני הפרגולה.

בבניינים גבוהים חשוב להתייעץ עם מתקין פרגולות מקצועי ומנוסה האם פרגולה מרחפת מתאימה. חשוב לדעת כי בקומות הגבוהות נושבות רוחות חזקות במיוחד והן עלולות לפגוע ביציבות הפרגולה.

פרגולה תלויה – למה לבחור בחומר האלומיניום?

לחומר האלומיניום יש יתרונות רבים ולא סתם פרגולות אלומיניום הפכו לפרגולות מבוקשות.

חומר האלומיניום הוא חומר קל ועמיד בפני תנאי מזג אוויר, גם בתנאי אקלים קיצוניים.

מתכת האלומיניום לא מחלידה, לא מעלה קורוזיה, היא לא נסדקת, לא נשברת ולא דוהה עם השנים.

פרגולה העשויה מאלומיניום אינה דורשת תחזוקה רבה. אין צורך לצבוע אותה אחת לתקופה, מספיק להסיר את האבק עם צינור מים או סמרטוט לח כדי להשיב לה את המראה הרענן והיפה.

בניגוד לפרגולות מעץ, חומר האלומיניום אינו סובל מחרקים וממזיקים שונים.

הודות למשקל הקל של מתכת האלומיניום ולאפשרויות העיבוד הרבות, קל יותר להתקין את פרגולת האלומיניום מפרגולות אחרות העשויות מחומרי גלם שונים וזמן ההתקנה קצר משמעותית מסוגי הפרגולות האחרות.

חומר האלומיניום הוא חומר גמיש  וקל לעיצוב, אפשר לעצב את הפרגולה בסגנונות עיצוב שונים ולצבוע אותה במגוון צבעים וגוונים כדי שהפרגולה תתאים לסגנון העיצוב הייחודי של הגינה או של הבית שלכם.

לסיכום,

מיום ליום רואים יותר ויותר פרגולות אלומיניום תלויה. אם גם אתם רוצים להצטרף לטרנד הלוהט, צרו אתנו קשר עוד היום. שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *