התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

איך בוחרים יועץ עסקי מומלץ?

איך בוחרים יועץ עסקי מומלץ?

בחירה של יועץ עסקי מומלץ היא בחירה אינטימית. כאשר אנו בוחרים יועץ עסקי אנחנו מכניסים איש זר אל תוך "הבייבי" שלנו, אל מפעל החיים שלנו שבו השקענו שנים רבות של משאבים כספיים, זמן, עבודה ומאמץ, אנחנו מגלים לו את כל הסודות: את חתך המכירות, את ההכנסות, את אופי העסק שלנו, את הטעויות, את ניהול העובדים ועוד.

בחירה של יועץ עסקי לעסק שלנו היא בחירה שמחייבת אמון וכימיה. רק מערכת יחסים שנשענת על אמון וכימיה בין היועץ לבין בעל העסק, על כך שבעל העסק יוכל לסמוך עליו שתמיד הוא יעמוד לצדו, לסמוך שהוא ישאיר את המידע אצלו ולא יעביר אותו לאוזניים זרות, תצליח לממש את המטרות שלשמן נשכר היועץ  ותביא לשגשוג ולהצלחת העסק.

יועץ עסקי מומלץ – היועץ שמלווה אתכם כל הדרך

היועץ העסקי עוזר לשפר את ההתנהלות של העסק, את ההתנהלות העסקית, את ההתנהלות הארגונית ואת ההתנהלות הפיננסית. לא אחת היועץ העסקי עוסק, או מסייע, בניהול וגיוס עובדים, בשיפור תהליכי גבייה, בבנייה של אסטרטגיה עסקית, ביצירת בידול, בשיווק בכלל ובשיווק הדיגיטלי בפרט ועוד.

כדי להצליח בבחירת היועץ העסקי אספנו מספר "סודות מקצועיים" שיסייעו לכם לבחור יועץ עסקי מומלץ.

חשוב לבחור יועץ עסקי שהוא מנהיג באופיו. מנהיג שידע לסחוף אתכם ואת העובדים אחריו.

מומלץ לבחור יועץ עסקי ששולט היטב בכל הפרמטרים המשפיעים על עולם העסקים, פרמטרים כמו רישיון עסק, חוקי המדינה החלים על עסקים, רגולציה, מיסוי, פיננסים ובנקאות ועוד.

חשוב לבחור יועץ עסקי אשר שולט ברזי השיווק. עליו להכיר את תחום השיווק, את דרכי השיווק, את העדכונים והשינויים שעובר עולם השיווק, להיות בעל ידע בנושא המכירות, בטיפול בהתנגדויות  ובהתאם לכך לבנות עבור העסק אסטרטגיה שיווקית שתתאים באופן אישי לבית העסק.

חשוב לבחור יועץ עסקי בעל מעוף ויצירתיות, יועץ שרואה את העתיד וידע לכוון את בעל העסק הן לפעילות הנדרשת לניהול נכון של העסק והן לפעילות הנדרשת בתחום השיווק.

יועץ עסקי מומלץ מביא אתו כלי עזר מדידים. כלי העזר יסייעו למדוד את ההצלחה. הנתונים שינפיקו כלי העזר יסייעו לכם לדעת האם אתם בדרך הנכונה או אולי לקחת פסק זמן למחשבה ולשינוי כיוון.

אין יועץ עסקי שתמיד מצליח. כל אחד מאתנו עשה טעויות והיו לו כישלונות. יועץ עסקי מקצועי לא יתבייש ולא יהסס לספר גם על הכישלונות שלו במטרה ללמוד מהטעויות ולהסיק מסקנות לגבי העתיד.

יועץ עסקי מקצועי צריך להיות בעל יכולת הקשבה וביקורתיות. לרבים מאתנו קשה לקבל ביקורות ועוד יותר קשה להיות קשובים לביקורת. יועץ עסקי שיהיה בעל יכולת של הכלה והקשבה, יועץ שיהיה לכם חיבור אישי אתו, יוכל לרכוש את ההקשבה שלנו גם במצבים שבהם הוא מעביר עלינו ביקורת.

חפשו המלצות. ככל שהיועץ ירבה לספר על עצמו, על הכישרונות שלו, על ההצלחות ועוד, אף סיפור לא יהיה שווה לכוח של המלצה אחת. כאשר היועץ מספר על עצמו אנו מקשיבים לו בסקפטיות, אך כאשר סיפורי ההצלחה מגיעים מלקוחות שעבדו אתו והיו מרוצים, זה כבר סיפור אחר. לכל יועץ עסקי מוצלח תמיד יהיו מספר בעלי עסקים שישמחו לספר עליו.

מומלץ לבחור יועץ עסקי שחווה את האתגרים של ניהול עסק בעצמו. יועץ שלא חווה את האתגרים לא יוכל להבין איזה לחצים אדירים יש לבעל העסק בכל יום ובכל שעה, לחצים כמו תשלום חובות לספקים, תשלום משכורות לעובדים, שמירה על תזרים המזומנים, הצורך בהגדלת מחזור המכירות ותחושת התסכול כאשר לקוחות עוזבים אותו ועוד.

יועץ עסקי מומלץ זו לא הוצאה, אלא השקעה! יועץ עסקי מקצועי ידע לחסוך לכם זמן יקר, לחסוך בהוצאות,  לעזור לכם להימנע מטעויות יקרות ולהוביל אתכם אל ההצלחה!

שאלות ותשובות

שאלה: איך יועץ עסקי מומלץ יכול לתרום לעסק שלכם?

תשובה: יועץ עסקי יחסוך לכם זמן יקר וכסף. היועץ שהתנסה בפתרון בעיות ובדק מה עובד טוב יותר ומה פחות, ידע ליישם את כל הידע שרכש ולסייע לכם להצליח.

שאלה: האם רק עסקים שנקלעו לקשיים זקוקים ליועץ?

תשובה: לא. גם עסקים שרוצים לצמוח, לגדול, לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהצליח זקוקים לידע ולניסיון של יועץ עסקי מקצועי.  

שאלה: האם היועץ מחויב לסודיות ודיסקרטיות?

תשובה: בהחלט כן! יועץ עסקי מקצועי מבין שעליו לשמור על כל הסודות הקשורים לעסק שלכם, ועל אף זאת מומלץ להחתים את היועץ על הסכם סודיות.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *