התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

יתרונות פרגולה אלומיניום תלויה

קרדיט לאתר – www.mgidur.co.il

מגן גידור אחזקות היא חברה מובילה בעלת מוניטין רב אשר מבצעת אין ספור עבודות טכניות מקצועיות תוך מתן שירות מקצועי ואישי לשביעות רצון הלקוחות. לאור הניסיון רב השנים של החברה, יש לעובדיה את היכולות לבצע פרויקטים בנושא פרגולות אלומיניום תלויות.

מיקום הפרגולה

הפרגולה ממוקמת בדרך כלל מעל חצר, מרפסת או חנייה, כדי לתת הצללה לאזור שיהיה נעים לשבת בו, להגן על היושבים תחתיה וגם על הציוד הנמצא באזור מפני נזקי השמש בקיץ והגשם בחורף. הפרגולה התלויה אינה דורשת עמודי תמיכה, היא מחוברת בקשירה מיוחדת של כבלי ברזל איכותיים לקיר הבית ותלויה באופן יציב ובטיחותי שמונע תזוזות, היא מרחפת ויוצרת תחושת מרחב בלי לתפוס מקום של ציוד אחר או מקומות ישיבה. יש צורך בתכנון מקדים כדי לבחור גודל מתאים של פרגולה בהתאם לשטח שאותו רוצים לכסות ובהתאם לידע ההנדסי של החברה המתקינה את הפרגולה.

איכות פרגולות אלומיניום תלויות

אלומיניום היא מתכת קלת משקל אבל חזקה ועמידה בפני נזקי מזג האוויר וחרקים ולכן נכון להשתמש בה לבניית פרגולות יציבות. תהליך הבנייה כולל יצירת משטח ישר המורכב מפרופילים צפופים של אלומיניום שמונעים חדירת שמש וגשם ובכך מגינים על היושבים תחת הפרגולה. את הפרופילים מקיפה מסגרת פלדה שמחזיקה אותם בלחץ כדי למנוע את תזוזתם, ומשתמשים בברגים חזקים מנירוסטה לצורך החיבורים שיחזיקו לאורך זמן.

פרגולות אלומיניום אינן דורשות תחזוקה שוטפת ומחזיקות מעמד שנים רבות ולכן זהו גם חיסכון כספי. מומלץ לבצע בדיקה אחת לכמה שנים בעיקר להידוק הברגים המחברים ולווידוא שאין תזוזה של חלקי הפרגולה כיוון שהבטיחות היא לפני הכל.

עיצוב הפרגולה

הפרגולה היא גם פריט עיצובי, לא רק פונקציונלי, לכן צריכה להתאים לעיצוב הכולל של הבית שלנו. חשוב לבחון מהם המוטיבים העיצוביים החוזרים בבית ולעצב את הפרגולה בהתאם. את הפרגולה צובעים בצבעים איכותיים מיוחדים המתאימים לשמירה על האלומיניום לאורך זמן מפני נזקי הסביבה.

אפשר לבחור בגימור מט או מבריק, או אפילו דמוי עץ ואפשר לבחור בין מגוון צבעים כדי לקבל התאמה מקסימלית ולגרום לפרגולה להיראות כהמשך ישיר של עיצוב הבית. הפרגולה תעוצב כפריט דקורטיבי המייחד את האזור שבו היא תלויה ותיצור את האווירה הרצויה לנו. ניתן גם לשדרג את הפרגולה בהתקנה תחתיה של תאורה או מאוורר, בהתאם למשקל.

יתרונות פרגולות אלומיניום תלויות

התקנת פרגולות אלומיניום תלויות היא מהירה וזולה יותר משאר סוגי הפרגולות ולכן כדאית ביותר. פרגולות אלומיניום תלויות לא צריכות התקנת עמודים, ולכן הן הפתרון המתאים ביותר במקומות שבהם לא ניתן לקדוח עמודים לתמיכה מסיבות שונות כגון ריצוף או שכנים מתחת לקומה.

הפרגולות מרחפות מעל הגינה או המרפסת ונותנות תחושת מרחב גדולה מאוד וכך חוסכות ולא תופסות מקום, לכן הן מומלצות ומתאימות גם לבתים קטנים. פרגולה היא פריט חשוב גם לחיסכון באנרגיה ולצורך בהפעלת מיזוג אוויר מאחר שמונעת עליית טמפרטורה בשל קרינה ישירה של השמש.

אז אם גם לכם חשובה אסתטיקה בשטחי הבית הפתוחים ואתם רוצים ליהנות מכל היתרונות ולקבל שירות אישי מקצועי ואדיב, פנו עוד היום אל הנציגים של מגן גידור אחזקות, בחרו פרגולה מתוך המבחר הגדול של הפרגולות שלנו וצפוי לכם קיץ נעים ומוצל, באחריות.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *