התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מס' דגשים חשובים לבחירת קייטרינג לאירועים פרטיים

מס' דגשים חשובים לבחירת קייטרינג לאירועים פרטיים

תחום הקולינריה בארץ התפתח מאוד בשנים האחרונות והפך למאוד פופולרי. גם רמת האוכל בארץ עלתה במספר דרגות ויחד איתה עלו גם הדרישות.

אנשים רבים הבינו שהזמן, הכסף והאנרגיה שהם משקיעים בעודם מתכננים את האוכל לאירוע עליו הם שוקדים, לא משתלמים ולכן לא מעט אנשים בוחרים לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג לאירועים פרטיים. כיום חברות קייטרינג אלו מציעות אוכל איכותי ברמה גבוהה. בנוסף למארחים נותר זמן להתמקד וליהנות מהאירוע עצמו ביחד עם האורחים שהזמינו.

בעבור יתרון גדול זה אנשים מוכנים להשקיע לא מעט בקייטרינג איכותי באירוע אותו הם עורכים.

אין ספק שלהפיק אירוע פרטי בבית זו משימה לא פשוטה. יש לדאוג לסידורי ישיבה, אישורי הגעה, שתייה, מצרכים ואז לבשל, לסדר ולנקות את המטבח ואז להיות עסוקים לאורך כל האירוע שלכם ולא באמת ליהנות ממנו. אם תבחרו להשתמש בשירותיה של חברת קייטרינג תוכלו לחסוך את הטרחה והמון המון זמן יקר וליהנות מהאירוע שלכם כמו שצריך.

כיום נהוג באירועים פרטיים לתת תשומת לב לכל מרכיב באירוע. הצלחתו של האירוע לא תלויה רק באוכל המוגש באירוע אלא גם ביכולת ליצור אווירה קסומה המתאימה לאירוע עצמו. על מנת שהאירוע ייזכר כבלתי נשכח חשוב מאוד שילוב יצירתי של אווירה, מוסיקה, חושבים, טעמים, ריחות ומראות.

ביכולתה של חברת קייטרינג לאירועים פרטיים לקחת את חומרי הגלם ולהפוך אותם ליצירת מופת קולינרית שהאורחים יידהמו ממנה. החברה תקים מטבח במתחם אותו תבחרו על מנת שהאוכל יוגש טרי והסלטים יתובלו בדיוק ברגע הנכון לפני הגשתם לאורחים.

מומלץ לשלב אוכל משובח עם שירותי בר בכדי להשלים את החוויה ולהפוך את האירוח ליוקרתי ואיכותי.

אופציה נוספת לשדרוג האירוע שלכם היא הזמנת שף פרטי. אינכם צריכים לטרוח ולבשל שעות רבות במטבח לקראת האירוע, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון ולדבר עם השף. ספרו לו על פרטי האירוע, מיהם המוזמנים ומה תרצו שהארוחה תכלול. השף יגיע לפני האירוע עם חומרי גלם משובחים ויתחיל בהכנות. כשהאורחים יגיעו הם יתענגו על ריחות הבישול האופפים את המקום וגם אתם תוכלו להצטרף אליהם לחגיגה מבלי לדאוג יתר על המידה. האורחים ילקקו את האצבעות, אתם תקצרו את המחמאות וכולם יישארו עם זיכרון של אירוע נפלא.


אולי יעניין אותך דוכני מזון ליום הולדת


אז על מה לשים דגש כשנגיע לבחור קייטרינג לאירועים פרטיים?

  • תקציב – על מנת לקבל הצעת מחיר מחברת הקייטרינג עליכם לדעת כמה אורחים מוזמנים לאירוע. מומלץ לעשות סקר שוק על מנת למצוא את החברה המתאימה שלא תגרום לכם לפרוץ את גבולות התקציב אותו קבעתם.
  • התאמה לאורחים – לא מספיק לדעת רק את מספר האורחים אלא גם מיהו הקהל שהוזמן לאירוע שלנו. האם יש מבניהם שומרי כשרות? האם יש צמחונים? טבעוניים? ועוד. חשוב מאוד שכל האורחים שהוזמנו ירגישו כי אנחנו מכבדים אותם ודואגים שיהיה להם מה לאכול באירוע.
  • רמת ההיגיינה של המקום והאוכל – יש לבדוק את ההיגיינה של מטבח הקייטרינג ולבחון גם את הסביבה כמו לדוגמא האם יש זבל לא מטופל בכמויות גדולות ועוד.
  • מגוון עשיר ומגוון של תפריטים – מגוון עשיר ומגוון חשוב על מנת שנוכל להתאים את הארוחה לכל סוגי האורחים המוזמנים.

https://www.locabizness.com/listing/%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%94-%d7%a4%d7%95%d7%93-%d7%93%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99-%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%a9%d7%a3/


פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *