התחבר

השכרת תאורה

השכרת תאורה

לא משנה איפה תחגגו, בחוץ תחת כיפת השמיים או באולם סגור, לתאורה יש השפעה מכרעת על הנראות של האירוע ועל ההצלחה שלו.

השכרת תאורה אינה מתבטאת רק באיכות של הציוד, השכרה מקצועית תבוא לידי ביטוי בתכנון נכון של התאורה, ביצירת אפקטים מרשימים ובמקצועיות של המפעיל. מפעיל מקצועי צריך להיות מסונכרן עם כל אנשי הצוות, לדעת איזה חלק להאיר, מתי, למה, מהי עוצמת האור הנדרשת ועוד. הפעלת התאורה באופן מקצועי במשך האירוע זוהי מלאכת מחשבת הדורש ידע, מקצועיות וניסיון רב.

השכרת תאורה –  איך נבחר את התאורה המתאימה?

כאשר אנו בוחרים תאורה לאירועים עלינו לשים לב למספר פרמטרים כדי להבטיח שהאירוע יעבור בהצלחה ויהיה מואר היטב ובצורה מיוחדת ומקורית.

  • חשוב להתאים את התאורה לאופי האירוע. הצרכים והדרישות של כל סוג של אירוע שונים.  תאורה הנדרשת לאירוע הנערך בטבע אינו דומה לתאורה המיועדת לכנס עסקי הנערך באולם סגור בשעות של לפני הצהריים ועוד.
  • חשוב להיערך עוד לפני האירוע ולתכנן נכון את התאורה. יש ללמוד מהם המוקדים של האירוע ולפזר נכון את התאורה. חשוב להתאים את עוצמת התאורה ואת הצבעים שלה לכל סוג של מוקד. אם נרצה, למשל, להאיר את רחבת הריקודים נפזר אור צבעוני עם אפקטים שונים, אם נרצה להאיר את במת הנואמים נסתפק באור בהיר ואחיד.
  • שטח האירוע מהווה גם הוא פרמטר לבחירת התאורה הנדרשת. ככל שהשטח גדול יותר, כך נידרש לתאורה רבה יותר. חשוב להאיר את כל השטח שעליו מתקיים האירוע, כולל שולי האירוע כמו הדרך אל השירותים ועוד. חשוב להקפיד שבכל אירוע לא תהיה אף פינה חשוכה.
  • פני השטח ואופי השטח יקבעו את היכולת למקם גופי תאורה שונים כמו עמודי תאורה, גשרים וטראסים. כאשר בוחרים לקיים אירוע בשטח פראי שאינו מיושר או ביער צפוף יש לקחת בחשבון  שתנאי השטח יקשו על הצבת התאורה ועל הפריסה שלה.

אולי יעניין אותך הזמנת מגשי סושי

  • אם בחרתם לקים אירוע בטבע, חשוב לבדוק היכן נמצא מקור למתח החשמלי. באירועים בטבע בדרך כלל אין תשתיות חשמל, ולכן יש לשכור גנראטור שיספק את המתח החשמלי הנדרש להפעלת התאורה. כאשר אתם בוחרים גנראטור חשוב לבחור גנראטור בעל כוח חשמל שיספיק לכל פריטי התאורה והציוד הנוסף. תמיד מומלץ לשכור גנראטור נוסף לגיבוי למקרה שבו תארע תקלה בגנרטור היחיד (השכרת גנרטורים).
  • כאשר אתם שוכרים תאורה לאירוע מומלץ לבחור איש צוות שילווה אתכם במשך כל האירוע, ידאג להפעלה התקינה של התאורה ויטפל בתקלות, אם יהיו. אם אתם עורכים אירוע קטן ושוכרים תאורה ללא ליווי של איש מקצוע, יש לבקש הנחיות מפורטות איך להפעיל את התאורה, להאיר נכון ולטפל בתקלות.

הצלחת האירוע שלכם תלויה במידה רבה בתאורה של האירוע. כדי להצליח באירוע ולהאיר כהלכה את המקום, צרו קשר חברת השכרת ציוד לאירועים, המומחים המובילים בתחום.

לעוד עסקים בתחום של השכרת ציוד לאירועים

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *