התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

הצעה מאתגרת לימי הקורונה – הסבת מקצוע מקדם אתרים שווה או לא?

הצעה מאתגרת לימי הקורונה – הסבת מקצוע מקדם אתרים שווה או לא?

השימוש המאסיבי באתרי האינטרנט יצר שפע של מקצועות חדשים שלא היו מוכרים עד לפני כעשור. אחד המקצועות המרתקים הוא מקדם אתרים. צעירים רבים אחרי צבא וגם אנשים מבוגרים יותר מבינים שמדובר בתחום מאתגר מאד, אשר גורם סיפוק עצום בכל פעם שמגיעים לתוצאות המוצלחות.

הסבת מקצוע מקדם אתרים

בתקופת הקורונה שכירים ועצמאיים רבים מצאו את עצמם ללא עבודה. חלקם קיבלו כספים מהמוסד לביטוח לאומי או מהמדינה אך הסכומים האלו לא פתרו להם את הבעיה, כיוון שסך התשלומים הכללי לא הגיע לסך ההכנסות החודשיות שלהם בעבר.

לכן רבים מהם חיפשו אפיקים חדשים שבהם יוכלו ללמוד מקצוע חדש ולהתמקצע בו. אחד היתרונות הגדולים של הסבת מקצוע מקדם אתרים הוא בעובדה שאפשר לבצע זאת מהבית, לא חייבים לעבוד במשרד.

מי שעוסק בכך זקוק למחשב ולטלפון סלולרי, זה הכול והוא יכול לעבוד מהבית בכל שעה משעות היום שנוחה לו. זהו פתרון אידאלי עבור משפחות עם ילדים כיוון שהילדים שהו במשך כמה חודשים בבית וגם כשחזרו למסגרות החינוכיות, היו שינויים רבים שגררו את הימצאותם בבית בחלק מהימים.

כשאחד ההורים או שניהם עובדים מהבית בימי הקורונה ולאור ההשלכות של תקופה זו, אפשר לשלב גם עבודה שיוצרת הכנסות נאות וגם טיפול בכל מה שקשור לבית ולילדים. כל אחד צריך לתכנן את לוח הזמנים שלו ולדעת מראש כמה שעות פחות או יותר הוא מסוגל להקדיש לעבודה וכך הוא יוצר מסגרת נוחה ביותר.


כתבה מעניינת – חשבתם לעצמכם כיצד עובד קידום אתרים אורגני?


למידת קידום אתרים

הדרך הנכונה והמעשית ביותר ללמידה של קידום אתרים היא באמצעות מקדם אתרים מקצועי אשר מוביל תחום זה במקצועיות רבה לאורך זמן. לאור המיומנות שלו הוא יכול ללמד אדם שלא עסק בתחום זה את רזי המקצוע שלב אחר שלב.

במהלך לימודי הסבת מקצוע מקדם אתרים, הלומדים מקבלים משימות קלות בתחילת המסלול כדי שלאט לאט יבינו את אסטרטגיית השיווק בקידום אתרים. בכל מפגש במשרד או בזום הם ילמדו נושא חדש ועד תום הקורס הם יחלשו כבר על כל החומר.

תוך כדי הליך הלמידה, רבים מהם נשאבים פנימה כיוון שמדובר בנושא מאד מעניין והם נהנים לבצע תהליך מסוים ולאחר מכן ליהנות לראות את התוצאות ואת המדדים שהפעילות שלהם נשאה פרי ויש שינוי מהותי במיקומו של האתר הספציפי שבו הם טיפלו.

הלימודים אורכים כמה חודשים כיוון שיש נושאים רבים שאותם יש ללמוד, להבין, להפנים, לבצע בפועל להתנסות בכמה וכמה אתרים, כדי להבין את המסגרת הכללית ואת אופן ההתנהלות בכל מקרה פרטני בהתאם לסוג האתר, לתחום בו הוא עוסק ולצורך שלו.

בתום הלימודים המסקרנים, מי שעשה הסבת מקצוע מקדם אתרים יכול לומר בסיפוק רב כי נהנה מאד מהלימודים וכעת הוא יכול להמשיך ולעסוק בכך במשרד של מקדם אתרים כשכיר העובד שם או בבית ולחלופין הוא יכול לעסוק בכך כעצמאי, על פי שיקול דעתו והנוחות שלו.

Agam שיווק באינטרנט

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *