התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים היא אחת הדרכים האטרקטיביות ביותר לשיווק בעידן הדיגיטאלי. לעסקים קטנים ובינוניים, ואפילו גם לגדולים, המחפשים דרך להגיע אל קהל לקוחות גדול ולהתבדל משאר המתחרים, כתיבה של תוכן לאינטרנט זה אחד מהכלים היעילים והזולים המצויים בידי בעלי העסקים. אם עושים את זה נכון אפשר לשווק כל מוצר או שירות, להגיע לקהל לקוחות רבים ולשמוע את הצליל האהוב על כולנו, צלצול מטבעות הכסף הנכנס אל הקופה.

אנחנו לא המצאנו את הגלגל

שיווק באמצעות תוכן נוצר עוד הרבה לפני עידן האינטרנט. כבר בראשית המאה הקודמת חברת 'Lohn Deere חברה שעסקה בשיווק ציוד חקלאי פרסמה מגזין לחקלאיים. המגזין נועד להעשיר וליידע את החקלאים על שיטות חדשות למלחמה במזיקים ובמחלות של גידולים חקלאיים. המגזין העשיר את החקלאים בידע, הוא נכתב בדרך מעניינית ומרתקת והוא חולק בחינם. המטרה שלו הייתה כבר אז, בדיוק כמו היום, למתג את החברה ולהגדיל את המכירות.

כל הסיבות שישכנעו גם אתכם להשקיע בכתיבת תוכן

בכל העולם משווקים באמצעות מאמרים ברשת. תשעים ושלושה אחוז מבתי העסק בארצות הברית מעסיקים כותב תוכן מקצועי בצוות העובדים. שמונים ושלושה אחוז מהם מגדירים את השיווק באמצעות כתיבה של תכנים כאמצעי אפקטיבי ביותר.

כתיבה שיווקית באמצעות תוכן מדבר אל הלקוחות בגובה העיניים, זה לא מטריד אותו כמו למשל באנרים קופצים או פרסומות בטלוויזיה באמצע המתח. זהו שיווק שמעניין אותו. אסור לשכוח כי הלקוח הוא זה שהקיש את מילת המפתח במנוע החיפוש וחיפש את המידע עליה. כותב תוכן מקצועי ידע לתת לו את התמהיל הנכון של המידע שאותו הוא מחפש בשילוב שיווק עדין, אך ממוקד, של העסק או של המוצר.

למי לא נמאס מפרסומות? העולם מלא בפרסומות! אנו צופים בטלוויזיה, קופצת לנו פרסומת, אנו נוסעים בדרך ובכל פינה אורבת לנו פרסומת, אנו פותחים את העיתון וגם שם הדבר הראשון שאנו רואים זו הפרסומת. בשל ריבוי הפרסומות חלה ירידה משמעותית בתשומת הלב שאנו מעניקים לפרסום ולתכניו. כתיבת תוכן לאתרים נותנת ללקוח מפגש משמעותי יותר עם המוצר. הוא לומד מי עומד מאחוריו, מהן התועלות שהוא עשוי להעניק לו, מה הייחודיות שלו ועוד. אם התוכן יהיה כתוב טוב, הסיפור שלו ירתק או לפחות יעניין את הגולש, אחרי מספר פגישות משמעותיות ומרתקות, הגולש יהפוך להיות לקוח.

בימים בהם מחירי הפרסום יקרים מאוד, שיווק באמצעות תוכן הוא דרך זולה, אך אטרקטיבית לא פחות, לשווק את המוצר שלכם. כותב תוכן מקצועי יצליח לשווק את המוצר לא פחות טוב מפרסומאי מתוחכם ומשופשף, אך ההבדל במחיר יהיה ניכר!

שיווק באמצעות תוכן עובד עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. פרסומות עולות ויורדות והן נשכחות כעבור זמן לא רב.כתיבת תוכן לאתרים

תישארו לתמיד. ההשקעה היא חד פעמית, אך התוצאה רב פעמית. בכל פעם שהגולש יחפש מידע על התחום שבו אתם עוסקים, הוא יפגוש שוב ושוב את הכתבה שלכם.

כותב תוכן הוא איש השיווק של העידן הדיגיטלי

  • הרשת מלאה בתכנים, הרבה מהם לא מעניינים ולא מקצועיים. אף אחד לא יסגור אתכם עסקה אם איש השיווק שלכם לא ידע לעשות היטב את העבודה ואם הוא לא יהיה מעניין ואטרקטיבי.
  • מאמרים שיווקיים- זו אומנות! רק מי שניחן בכישרון כתיבה, למד ובקי בכל רזי הכתיבה השיווקית, יודע את אמנות הכתיבה הממוקדת והזורמת, כותב ללא שגיאות כתיב, תחביר וניסוח, הוא האיש שיכול לעזור לכם!
  • אל תתפתו לכותבי תכנים בגרוש, השקיעו בבחירת אנשי תוכן מקצועיים, מאמרהעשוי היטב יצמיח כנפיים ומאוד מהר תשמעו את משק כנפי ההצלחה.

ב"טקסטלי" אנחנו יודעים איך לכתוב ואיך לשווק אתכם או את המוצר שלכם.

צרו קשר, יש לנו את הכלים לעזור לכם! אתם לא תצטערו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *