התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

הידעתם, גם עם פיג'מה ונעלי בית אפשר להרוויח כסף!

הידעתם, גם עם פיג'מה ונעלי בית אפשר להרוויח כסף!

בשנת 2019 פורסמו במדורי דרושים לא פחות מ – 6800 מודעות שהוגדרו על ידי המעסיקים כעבודות שיבוצעו מהבית. בשנת 2020 נרשמה עלייה של 17% בביקוש לעבודות מהבית ויועצי השמה טוענים שהביקוש לעבודה מהבית ילך ויגבר בשנים הבאות.

לאנשים רבים אשר מחפשים הכנסה נוספת, עבודה מהבית בשעות הערב היא אופציה נהדרת. רבים מהם כבר עובדים במשרה אחת בשעות הבוקר, אך יוקר המחיה וההוצאות המטורפות דורשים הכנסה נוספת של מאות עד אלפי שקלים נוספים.

אם אין לכם כוח לחזור מעבודה אחת ומיד לצאת שוב לעבודה נוספת בשעות הערב, אתם לא חייבים! עבודה מהבית בשעות הערב מאפשרת ליצור הכנסה נוספת בשעות הערב בלי לצאת הבית, בלי להתלבש ואף אחד לא יעיר לכם כלום, אם תשבו בפינת העבודה שלכם בפיג'מה ועם נעלי בית.

 

איך לייצר הכנסה נוספת מהבית בשעות הערב? זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים!

 

מכירות מהבית זו אחת הדרכים הנפוצות ביותר להכנסה נוספת בשעות הערב. אם יש לכם כישורי מכירות אתם יכולים למכור מוצרים וליהנות מעמלה יפה. דווקא בשעות הערב אנשים רבים פנויים, הם נמצאים בבית, אתם לא תופסים אותם בעיצומה של עבודה ואם תדעו לשווק טוב את המוצרים אתם יכולים להגיע להכנסה פסיבית יפה. אם החלטתם לבחור במכירות און – לין אתם יכולים להירשם לקורסים או לסדנאות קצרות שיחדדו לכם את כישורי המכירה ויגדילו את ההכנסה שלכם.

כמה תרוויחו? ממאות ועד אלפי שקלים בכל חודש.

גיוס והשמה – אנשי גיוס רבים עובדים מהבית בשעות הפנויות. זוהי עבודה קלה, יחסית, עם שכר נאה. בתחילה אתם צריכים לסנן את קורות החיים של המועמדים השונים, לערוך אתם ראיונות, אפשר גם דרך הטלפון, ולהעביר את פרטי הקשר אל המשרד המעסיק אתכם. אם אתם יודעים מספר שפות זרות, יש לכם יתרון.

כמה תרוויחו? בתחילה תקבלו שכר לפי שעה, אך אם תצליחו, מעסיקים רבים ישמחו להעסיק אתכם תמורת תשלום  גבוה עבור מספר המועמדים הרלוונטיים שתעבירו אליהם.

כתיבת תוכן – תוכן שיווקי הוא אחד מדרכי השיווק הנפוצים והיעילים ביותר במאה העשרים ואחת, ולכן  הביקוש לכותבי תוכן שיווקי גובר והולך מיום ליום. אם אתם מרגישים שיש לכם אהבה למילה הכתובה, תוכלו לתרגם את האהבה לכסף, ואפילו להרבה כסף. כל מה שאתם צריכים זה להירשם לקורס כתיבה שיווקית, ללמוד ולעקוב אחרי המודעות הרבות המתפרסמות בקבוצות ייעודיות בפייסבוק, באתר דרושים ולהתחיל לכתוב בשעות הערב או בכל זמן פנוי אחר.

כמה תרוויחו? זה תלוי מה אתם כותבים. לכתיבה לקידום אתרים יש ביקוש אדיר, אך המחירים יחסית נמוכים. אם תתמחו בכתיבת דפי מכירה, פוסטים לפייסבוק, כתבות תדמית, כתיבה לאתרים ועוד, תוכלו להרוויח אלפי שקלים בחודש והשמיים הם הגבול.


נצלו עכשיו את ההזדמנות והירשמו לקורס כתיבה שיווקית במחיר חד פעמי!


הקלדת מסמכים ונתונים – חיפוש קצר במודעות דרושים של חברות כוח אדם יחשוף בפניכם ממספר רב של מודעות  בתחום ההקלדה המתאימות לעבודה מהבית בשעות הערב.

דרישות התפקיד: הקלדה עיוורת מהירה, עברית ברמה גבוהה ויתרון לדוברי שפות זרות.

כמה תרוויחו? המחיר להקלדה של 250 מילים נע בין 7 שקלים ועד ל -25 שקלים.

שיווק שותפים – אם יש לכם אתר או בלוג עם  מספר גבוה של גולשים הנכנסים אל האתר, תוכלו להירשם לתוכנית שותפים של מוצרים דיגיטליים ומוצרים פיזיים. אתם תפרסמו את המוצרים באתר שלכם ועל כל גולש שיקנה מוצר מהאתר, תקבלו עמלות של עשרות שקלים בממוצע.

תרגום – כדי להשתלב בתחום אתם צריכים לדעת שפות זרות, וככל שתדעו יותר שפות, כך יהיה לכם ביקוש גבוה יותר. יודעים שפות? כעת אתם צריכים מחשב עם מעבד תמלילים ויכולים להתחיל לעבוד מהבית. אתם יכולים להיות עצמאים או שכירים ולעבוד מהבית.  הנתונים מלמדים כי חברות גדולות העוסקות בתרגום מעדיפות להעסיק מתרגמים העובדים מהבית.

כתיבת תוכן שיווקי היא אחת הדרכים הנפוצות להכנסה נוספת באמצעות עבודה מהבית. בואו גם אתם והצטרפו אל קורס כתיבה שיווקית של מכללת טקסטלי, רבים כבר עשו והצליחו, עכשיו מגיע תורכם!

קבלו הנחה מיוחדת על קורס כתיבה שיווקית אונליין מקצועי

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *