התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

האופציות השונות של שער חשמלי לחניה

האופציות השונות של שער חשמלי לחניה

גם בבניינים משותפים וגם בבתים פרטיים נתקלים לפעמים בתופעות של רכב זר אשר חונה בחניה פרטית. זה מצב מרגיז ביותר שאפשר לפתור בקלות בעזרת שער חשמלי לחניה. השער גם שומר על הרכב כשהוא חונה בחניה, מקנה הגנה נוספת על הבית ועל הפרטיות לדרים בו.

הקמה של שער לחניה

אם אתם רוצים לשמור על החניה הפרטית שלכם מוגנת מפני פולשים חצופים ולמנוע אי הבנות, הדרך הפשוטה ביותר היא להתקין שער חניה סגורה אשר גם מגן על הרכב מפני גניבות ופריצות ובמקרים רבים הקמה של שער מחויבת על ידי חברת הביטוח ומוזילה כך את עלות הביטוח.

איך בוחרים שער לחניה

גודל השער צריך להיות מותאם לגודל הרכב כאשר ישנן מידות סטנדרטיות לחניה, אבל צריך להביא בחשבון החלפת רכב לגדול יותר בעתיד ולאפשר מקום מרווח לחניה נוחה. בהתאם למידות אפשר להתאים את סוג השער ואת אופן פתיחתו. ישנם שערים שנפתחים כלפי מעלה במקרה שהחניה מקורה, שערים בעלי שתי כנפיים הנפתחות לכיוון הנדרש. פתיחת הכנפיים תלויה במקום המאפשר את פתיחתן בצורה קלה, לעתים זה יהיה לפנים החניה ולעתים החוצה ממנה.

שערי ברזל

שער חשמלי לחניה צריך להיות בנוי מחומר חזק, עמיד ויציב כדי שיוכל להיפתח ולהסגר בקלות מצד אחד, ומצד שני יהיה חזק מספיק כדי למנוע פריצות ולהגן על הרכב. חשוב שהשער יהיה יציב ולא נתון להשפעה של רוחות חזקות ויוכל לנוע בקלות בלי להיתקע.

פתיחה של שער חשמלי לחניה

ישנן מספר אפשרויות לפתיחה של שער חשמלי לחניה. החדשנית ביותר היא עין חשמלית שמזהה את הרכב והשער נפתח באופן אוטומטי. אפשרות נוספת היא באמצעות שלט רחוק שלחיצה עליו בקרבת השער, תפתח את השער והוא ייסגר בלחיצה נוספת, או באופן אוטומטי לאחר שהרכב נכנס בבטחה לחניה.

שיטות נוספות הן בהקלדת קוד בטלפון הנייד או פתיחת השער באופן ידני. קיימת אפשרות להתקנת מצלמות באזור החניה והשער כדי למנוע חסימות החניה על ידי רכבים שונים וכדי לצפות במתרחש בסביבת החניה.

יופיו של שער

אף על פי שלשער חשמלי יש תפקיד פונקציונאלי הוא חלק בלתי נפרד מהגדר המקיפה את הבית והבית כולו. גם עיצובו של השער יכול להיות כחלק מהעיצוב הכללי ויש מגוון שערים מעוצבים. שערים עם עיטורים או שערים שהם לוחות מתכת, שערים המשלבים בתוכם אלמנטים קישוטיים או צורות גיאומטריות. גם בנושא הצבעים אפשר לבחור בין מספר גדול של גוונים.

הזמנה של שער מאסיבי לחניה

לאחר שהובנה חשיבותו של שער חשמלי לחניה והוחלט על סוג החומר והעיצוב, כדאי לפנות לבעלי מקצוע מומחים לביצוע הייצור וההתקנה של מוצר זה.

חשוב לבחור חברה אשר עוסקת בתחום זה זמן רב וכך הצוותים שלה הם מנוסים ומיומנים כך שהייצור יהיה איכותי תוך מתן תקופה של אחריות וההתקנה תהיה ללא כל דופי.

https://www.www.locabizness.com/listing/%d7%9e%d7%92%d7%9f-%d7%92%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%90%d7%97%d7%96%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a2/

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *