התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

אז למה צריך סדנאות גיבוש עובדים?

אז למה צריך סדנאות גיבוש עובדים?

בשביל להבין למה צריך סדנאות גיבוש עובדים בואו נפרק את המשפט ונבין קודם כל את המשמעות של כל מילה ומילה בו- מה זו סדנא (או סדנה), מה זה גיבוש ומה זה עובד.

סדנא- זהו קור קצר או תוכנית קצרה בנושא מסוים, כאשר המטרה שלה היא לימודית או חווייתית.

יום גיבוש– פעילות שנועדה ללכד ולאחר קבוצה של אנשים. לרוב מדובר בפעילות יזומה בכדי לגבש את אותה חבורה של אנשים לצורך הנה לקראת משימה או פעילות קרובה. הגיבוש יכול להיות קצר וממוקד או ארוך יחסית אבל תמיד עם מטרה קבועה.

סדנאות גיבוש עובדים

עובד, או עובדים- מספר אנשים העובדים בארגון מסוים עבור תשלום, משכורת.

כאשר יש מספר אנשים במקום אחד- ארגון או חברה אשר עובדים ביחד עבור תשלום- זה לא אומר שהם עובדים בשיתוף פעולה או רואים מול עיניהם את טובת הארגון וטובת האחרים. סביר להניח, ואין שום רע בכך, שכל עובד רואה את עצמו ואת הקרובים אליו ואת מי שיכול לסייע לו להצליח ולהתקדם- לחזור הביתה בסוף היום ולקבל משכורת בסוף כל חודש. אבל בכדי שאותם אנשים שעובדים ביחד באותו מקום יעבו בשיתוף פעולה, ביחסי גומלין, בעד מטרה משותפת של הארגון בו הם עובדים- הם צריכים להיות מגובשים.


גולשים נוספים התעניינו גם בהפקת אירועי חברה


אחד הדרכים הטובות והמוצלחות לגבש עובדים זה בסדנאות גיבוש עובדים- פעילות כייפית, מהנה, משחררת ומגבשת בכדי שהם יכירו זה את זה וירצו לעזור זה ולזה ובסופו של התהליך- קצר או ארוך- הם הופכים לעובדים בארגון שאכפת להם קצת יותר ושאכפת להם מההצלחה של שאר העובדים ולא רק מההצלחה האישית שלהם.

תחשבו על זה בתור מנהלים- אתם רוצים שהעובדים שלכם יהיו גם חברים כי ככה יהיה להם יותר נחמד לקום בבוקר ויותר כיף להגיע לעבודה ויותר רצון להצליח בה. אתם גם רוצים שתהיה להם יותר מוטיבציה להצליח עבור החברה שלכם כי ככה כולם ירוויחו יותר. ותחשבו על עצמכם בתור עובדים בעבר ועכשיו כמה נחמד שיש גם גיבוש חברתי בעבודה ולא רק משימות ועבודה ומטלות כל יום כל היום.

אז בשביל לגבש את אותם עובדים ובשביל לגרום להם להיות מוכנים לפעילויות כאלה ואחרות בעבודה בתור אנשים שעובדים ביחד ולא לחודש חשוב מאוד שתדאגו לסדנא או לסדנאות לגיבוש עובדים, בחירת פעילות מגבש מתאימה עבור עובדי הארגון שלכם כזו שתשאיר להם טעם של עוד, ותגרום להם לרצות להיות חלק מהארגון ולעבוד עבורכם ולתת מעצמם יותר ולא רק להסתכל על מקום העבודה כמקום פיזי בו הם עובדים.


צ'ילי הפקות

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *