התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

איך לבחור שירותי תאורה לאירוע?

איך לבחור שירותי תאורה לאירוע?

מחפשים ציוד לאירועים? נויה השכרת ציוד לאירועים משכירים ציוד לכל סוג של אירוע ולכל מיקום. כל הציוד שלנו מתוחזק היטב וצוות החברה ישמח לתת לכם ייעוץ מקצועי באשר לסוג הציוד המתאים וילווה אתכם לאורך כל הדרך עד להצלחת האירוע.

צרו קשר, אנו מחכים לכם, שמחים לעזור!

אולי יעניין אותך: השכרת ציוד הגברה

השכרת ציוד לאירועים- איך לבחור שירותי תאורה לאירוע?

התאורה היא התבלין הסודי של כל אירוע. כאשר "נתבל" את האירוע היטב, האירוע יהיה מרשים מוצלח ועם אופי מיוחד.

את התאורה יש לבחור לפי אופי האירוע. כאשר מקיימים כנס או  מסיבת גיבוש לעובדים תידרש תאורה שונה לגמרי מתאורה המיועדת למסיבת חוף סוערת או לחתונה בגן אירועים או בחיק הטבע. לפני שאתם מקיימים את האירוע חשוב לתכנן היטב את התאורה, את המיקום של גופי התאורה, את אופי התאורה, את העוצמה שלה ועוד.

חשוב לפזר את מוקדי התאורה במקומות שונים בהתאם לאירוע. בחתונה, לדוגמה, חשוב להאיר היטב את הבימה שעליה מתקיימת החופה, את מתחם קבלת הפנים, את מתחם הסעודה ואת רחבת הריקודים. לכל מקום תתאים תאורה בסגנון אחר ובעוצמה שונה, בעוד שלמתחם הסעודה תתאים תאורה חזקה וממוקדת, ברחבת הריקודים כדאי לבחור בתאורה צבעונית, חלשה יותר שתעניק אווירה מסתורית ורומנטית.

בכל אירוע יש להאיר גם את שולי המתחם. את הדרך מהחניה אל האירוע, את הדרך אל השירותים ואת השירותים. אף אחד לא מעוניין שהאורחים המגיעים לאירוע ילכו בדרכים חשוכות ובלתי מוארות וייתקלו בדרך העצמים שונים העלולים להכשיל אותם.

את התאורה יש להתאים לגודל השטח. חשוב להאיר את כל המשטח ולהקפיד שלא תהיה אף פינה במתחם שלא תהיה מוארת.

כאשר בוחרים את התאורה צריך להתחשב בפני השטח. יש לבדוק האם במקום שבחרתם לקיים אירוע יש אפשרות להעמיד עמודי תאורה, פנסים, גשרים מוארים ועוד. אם בחרתם לערוך את האירוע בחיק הטבע בין עצים צפופים, לדוגמה, יש צורך במומחיות ובניסיון רב כדי להאיר את כל האזור כהלכה.

אם בחרתם לקיים את האירוע בחיק הטבע או בכל מקום ללא חיבור לתשתיות חשמל קבועות, אתם צריכים לדאוג לגנרטור שיספק את החשמל הנדרש כדי להאיר את המקום ואת הציוד הנוסף הנדרש לקיום האירוע. לעתים כדאי לשקול לשכור שני גנרטורים, האחד כדי לספק את מקור החשמל והשני כדי לדאוג לגיבוי במקרה של תקלה. אם התקציב מאפשר כדאי לשכור איש צוות טכני שילווה אתכם במשך כל האירוע, יפעיל במקצועיות את הציוד וידאג לטפל בתקלות, אם יהיו.

אולי יעניין אותך: שירותי הדברה בתל אביב

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *