התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

דיקור סיני בהריון

דיקור סיני בהריון

תקופת ההיריון היא תקופה מופלאה, מעניינת ומאתגרת לאישה. בתקופה זו חווה האישה שינויים רבים הן בגופה והן בנפשה. היא לומדת להכיר את גופה ולהקשיב לו בצורה טובה יותר. דיקור סיני בהריון עוזר לתמוך בשינויים הרבים שעובר הגוף והנפש במהלך ההיריון.

מאילו בעיות סובלות נשים בהריון?

בזמן היריון נשים רבות עלולות לסבול מהתסמינים הבאים: בחילות והקאות בעיקר בטרימסטר הראשון, עצירות וטחורים, כאבי גב תחתון, כאבים באגן, עייפות וחולשה, חרדה, בעיות שינה, כאבי ראש, אלרגיות ומערכת חיסון ירודה. בכל אחת מהבעיות הללו ניתן לטפל באמצעות דיקור סיני. דיקור סיני בהריון עוזר רבות לאישה בהריון ומקל מאוד על תסמיני ההיריון ויעזור לה לעבור את התקופה הזאת בצורה טובה יותר.

האם דיקור סיני בהריון מתאים לכל אישה?

דיקור סיני בהריון מתאים לכל אישה באשר היא. הדיקור אינו גורם לנזקים אלא רק עוזר להקל על תסמינים שהרפואה הרגילה לא מצליחה לעזור. מעבר לכך, בתקופת ההיריון חלק מהתרופות  אסורות מחשש לפגיעה בעובר. באמצעות דיקור סיני בהיריון ניתן להתגבר על בעיות אלה באמצעות איזון של הנפש והגוף וזרימת אנרגית הצ'י בערוצי הנקודות בגוף שלנו.

דיקור סיני במהלך ההיריון – הקלה לאישה ההרה

מאחר שתקופת ההיריון מלווה ברמות הורמונים משמעותיות והשפעה על מצב רוחנו וגופנו, הודות לדיקור סיני ניתן לחזק את איברי הגוף אשר אחראיים על בניית הדם ושמירת הברזל בגוף באופן תקין. הדיקור עוזר גם להפחית את המתח והחרדה העלולים לעכב את הלידה או לגרום ללידה ארוכה ומתישה ואף לסיבוכים בתהליך הלידה. באמצעות דיקור סיני מגיעות הנשים ללידה חזקות יותר, מוכנות יותר וחוות לידה קלה יותר. דבר זה חשוב מאוד במיוחד שמדובר על רגעים לא קלים בעת הלידה עצמה, ככל שהאישה מגיעה חזקה ומוכנה יותר כך הלידה שלה קלה יותר.

קראו עוד על רפואה סינית

מה יתרונות דיקור סיני בהריון

באמצעות דיקור סיני בהריון ניתן להפחית את הבחילות והקאות, להוריד כאבי ראש, להוריד בצקות מהרגליים, למנוע עייפות ותשישות, לחזק את הגוף ובכך להפחית את הסיכוי להפלות, לאזן הורמונאלית את הגוף, לאזן רגשית את מצבי הרוח המשתנים שנוטים לדיכאון, מתח וחרדה. אחת התלונות השכיחות היא כאבי גב תחתון. רוב הנשים סובלות מזה עקב התרחבות של רצועות האגן, וסחיבת משקל העובר שגורם למשיכה של הבטן קדימה ומתיחת רצועות הגב אשר יוצר לחץ על הגב והאגן. דיקור סיני בהריון מצליח להפיג כאבים אלה בצורה משמעותית ולשפר את איכות החיים של האישה ההרה.

יובל בלייר – רפואה סינית

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *