התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מומחה לרפואה סינית – איך לבחור?

מומחה לרפואה סינית – איך לבחור?

לימוד של תחום הרפואה הסינית אורך כמה שנים והוא כרוך בלמידה אין סופית של סוגי מידע שונים ומורכבים. מי שעוסק ברפואה סינית אמור לדעת באופן מושלם את כל מה שקורה בגוף האדם, אבחנות של מחלות רבות, אופן ביצוע הדיקור סיני, שימוש בצמחי מרפא ונושאים רבים נוספים.

בנוסף לכל נושאי הלמידה הללו, עוברים הסטודנטים השתלמויות מעשיות הן בארץ והן בסין, כדי שכל אחד מהם יוכל לבצע טיפולים פרטניים במטופלים ולאבחן את הבעיות הרפואיות של כל אחד מהם.

מומחה לרפואה סינית

תפיסת העולם של מטופלים רבים קפצה מדרגה בעשור האחרון ורבים מהם הגיעו למסקנה כי קיימת אפקטיביות רבה לטיפול באמצעות אקופונקטורה. עקב כך הם לא נאחזים רק ברפואה המערבית, אלא משלבים בין הטיפולים האלטרנטיביים לרפואה הקונבנציונלית.

זו הסיבה שיובל בלייר מקבל מטופלים רבים ומסייע באופן מיומן ומנוסה בסוגים השונים של התחלואים. הרפואה הסינית דוגלת בטיפול בכל מערך גופו של החולה ולאו דווקא רק בסימפטומים הקיימים עקב מכאוב זה או אחר. בזכות חשיבה כוללנית זו, במסגרת הטיפול מבצע המטפל פעולות שונות אשר מסייעות גם בבעיות אחרות של המטופל, אשר לעיתים הוא אינו מודע להן כלל.

אופן הטיפול באמצעות רפואה סינית

יובל בלייר הוא מומחה לרפואה סינית ולכן הוא בעל יכולות לטפל ברבדים שונים של בעיות רפואיות סבוכות אשר נוגעות לבעיות הורמונליות, אורתופדיות, סוכרת, לחץ דם, כאבים, פריון, בלוטת התריס ועוד.

בשלב הראשון מדקר מבצע אבחנה של מצבו של המטופל וזאת על פי הנתונים אשר מעביר המטופל הכוללים מידע מפורט על עברו הרפואי. לאחר מכן המומחה לרפואה סינית בודק דופק בכל אחת מידיו של המטופל ובהתאם לכך הוא מגיע למסקנה מהיכן להערכתו נובעת הבעיה הרפואית ומהו הטיפול אשר כדאי לבצע, כדי לעזור ללקוח.

שיטת העבודה נעשית באמצעות החדרת סוגים שונים של מחטים לגוף בהתאם לצורך. לכל סוג של מחט קיימת אפקטיביות ייחודית ולכן הוא בוחר באילו מחטים לדקור ובאיזה מיקומים כדי להגיע לתוצאה הרצויה שתיצור הבדל משמעותי בתחושותיו של הלקוח.

יובל בלייר בוחן ומודד את המרחקים בין איברים מסוימים, כדי להחדיר את המחט בדיוק במקום הנכון וזאת כדי ליצור שיפור מהותי במצבו של המטופל. ברוב המקרים לאחר הטיפול, הלקוח חש הקלה עצומה ברמת הכאבים אם היו לו, גופו טעון באנרגיה וקיים הבדל ניכר בהרגשה שלו, מול מצבו בעת הגעתו לקליניקה.

יש נושאים רפואיים אשר עבורם הלקוחות מגיעים פעם אחת לטיפול בקליניקה לרפואה סינית אך ברוב המקרים, יש צורך להגיע כמה וכמה פעמים כדי שהמטפל יבצע עבודה יסודית ומקיפה ויסייע למטופל כך שמצבו הבריאותי ישתפר לאין ארוך.

יובל בלייר – רפואה סינית

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *